Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Hadde sex med sambo i helga, men etterpå har j bare følelsen av at "da var d gjort" liksom. Som om d er min plikt å skreve med beina sånn med jevne mellomrom. Var liksom ingen god følelse sånn d var før Ville bare si d til "noen" så da ble d her...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Den følelsen kjenner jeg veldig gått igjen desverre. Nå hvet jeg ikke hva som er problemet deres hvorfor det har blitt sånn. Her var det følelsene som var borte og mye tull oss i mellom. men kan jo være att dere bare er inne i en dårlig fase også, det har jo skjedd oss før.
MammaTil2 Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Sånn er det her også. Prøver å drøye det mellom hver gang, men når han begynner å bli sur og gretten om dagene er det bare å stille opp. Skulle ønske jeg hadde lyst på sex igjen. Klarer å lete opp bitte lite grann lyst, men så snart han begynner å ta i meg (og det er nøyaktig likedan hver gang!) så ønsker jeg aller helst å slippe å se og høre han... Har prøvd å forklare han hvorfor jeg ikke har lyst, men da blir han bare kjempesur. Derfor har jeg sluttet med det.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 J håper d ikke er følelsene som er borte, men vet ikke hva d er. J er jo glad i han, j bare klarer ikke å få ordentlig lyst på han... J håper hvertfall d blir bedre...
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 du er ikke alene... her har jeg mistanke om at følelsene er borte..men drøyer den litt for å se..akkurat nå så tenker jeg: jippi, jeg har mensen...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Hei. Du er så ABSOLUTT ikke alene om dette probleme. Jeg er veldig glad i min sambo, men har store problemer med å ha sex med han... Han tenner meg ikke i hele tatt, jeg er helt knusk tørr.. Tror at jeg egentli betrakter han mest som en venn.. Vi krangler aldri, å har det kjempefint sammen, helt til det er snakk om sex. Da snur jeg ryggen til, å håper han gjør seg fort ferdig bakafra.. Sånn har det vært i 7 mnd. å vi skal gifte oss til sommeren.....
TeknoSjaman Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 Ofte kan det være at du ikke føler deg særlig attraktiv etter fødselen. Hvis du begynner med å tilfredstille deg selv, så kanskje du vil ha med partneren din etter noen uker... Men uansett må du fortelle partneren hvordan du har det, at det ikke er hans skyld (hvis det er riktig), og at du trenger full støtt (ellers blir det ikke noe på'n!).
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #8 Skrevet 29. desember 2006 Har det litt sånn jeg og. Mer eller mindre i perioder. Vet ikke hvorfor det er blitt sånn. Han tenner meg i sengen ved å ta på de rette knappene, men han tenner meg ikke i hverdagen. Jeg tror det er fordi han er mer en familiemann enn et sexdyr for å si det sånn. HAr infunnet meg med at det er sånn og man kan ikke få alt. Han er snill og god mot meg og barna og det er viktigere enn et heftig sexliv. Jeg er jo ikke sammen med han pga sexen. Men at vi kan dele alt, er verdens beste venner og alt det andre han har i seg. Alt for mye fokus på sex i verden idag synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #9 Skrevet 29. desember 2006 Oi,oi,oi........ Hva er det dere gjør galt når det er så mange som ikke har lyst på samboeren sin.... Tenk på den gangen dere møtte hverandre, dere var storm forelsket og kåt.... Du hadde så jævla lyst på han... La tankene og fantasien leke........... Du må gjerne sitte alene, ha en musikk du liker... Prøve å slappe av.
millsen© Skrevet 2. januar 2007 #10 Skrevet 2. januar 2007 det hjelper også å bestemme seg for at "nå skal vi begynne å ha masse sex, og jeg skal like det. det kan faktisk hjelpe. jeg synes det er kjempedeilig med sex, vet at det kan være perioder hvor lysten mangler, men så lenge partneren er den rette så går det ann å gjøre noe med det. TENK POSITIVT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå