Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Hva slags spørsmål stiller dere til dere selv når det gjelder å plukke ut forlover? Hvor mange skal man ha?
En snupp - og en knert i magen Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Jeg har valgt den personene jeg har vært venner med lengst sammenhengende. Men siden hun bor i Sverige, så skal jeg ha min beste venninne her i Norge som reserveforlover. Det viktigste for meg er at det er personer jeg stoler fullt og helt på, og som jeg vet vil være der for meg uansett hva som skjer videre.
Lille jente Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Jeg har 3 bestevenniner, og klarer ikke favorisere en av dem. Så da valgte jeg heller min bror som jeg har ett veldig nært forholdt til. Vi har vært kjempe gode venner gjennom hele livet, og jeg føler han vil ta oppgaven på strak arm, og kommer heller ikke til å kvi seg til noen av oppgavene, som å holde tale o.l. Så skal jeg ha en av venninene mine med til frisøren siden hun skal sminke meg, og så kan hun hjelpe meg med kjolen o.l. Tror det er viktig at du velger en som du stoler på og som alltid kommer til å være i livet ditt. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Jeg skal rett å slett bruke min søster, er henne jeg har best forhold til. har ikke så mange nære venner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå