6Ymamma Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Hei! Endelig min tur!=) MEN!! Men hvor skal bryllupet holdes? Vi er begge fra en øy ute i havet, å der har vi lyst til å gifte oss, i våres begge barndomskirke. Siden meste parten av slekten vår bor ut på der så er det enklest for gjestene. MEN vanskeligst for bruden.... Vet ikke hva jeg skal velge... Barndomskirka på øya eller her i byen vi bor i.... Jeg vil at noe erfarne skal sette opp håret og sminke meg, noe som jeg ganske sikker på er å finne her i byen... Fotograf er også her i byen alt sånn materalistiske ting er her i byen....f.eks. de som skal lage maten, kakene, sminkingen, oppsett av hår, fotograf, osv er her vi bor i byen. Det er jo ikke noe problem i den forstand å gifte seg på øya heller, men tror maten er bedre og alt annet er bedre her i byen..... Hva ville dere gjort? Hvordan gjør folk det når de gifter seg på en plass der det er mindre tilgang på sånt? Å hvis vi skulle velge å gifte oss i byen, har vi ansvaret over hvor gjestene skal ligge? Håper mange kan gi meg råd og tips i dette!
sussa4 Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Om det ikke er langt å reise fra by til øy , kommer sikkert fotografen ut på øya , dessuten kan dere bestille catering .. Da får dere maten levert på døren. Når det gjelder frisør så går du kanskje til ei fast ei som du kan betale for å komme ut å stelle deg .?? Det finnes en løsning på det meste Lykke til
2gulljenter + 1 gullgutt Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Vi skal gifte oss på en mindre øy, og tror det skal bli uproblematisk. Til frisør skal jeg ha søskenbarnet mitt. Hun har salong i by, og jeg skal dit for prøvetime, så kommer hun hit og gjør meg klar på badet hjemme i huset vårt. Lokalet er et samfunnshus, kokk er en som bor på øya som har hatt mange mange sånne oppdrag før. Profesjonell fotograf tror jeg ikke vi skal ha, vi skal ha en venninne som skal følge oss hele dagen. Da får vi mange fine bilder. De som har hatt profesjonell fotograf har ikke hatt problemer med å få fotograf ut på øya. Koster kanskje litt ekstra i reisepenger. Kakene kan jo noen av gjestene lage, det er i alle fall vanlig her. Da er det enklest å slippe å reise med dem. I forhold til overnatting, så skal vi reservere hytter og lignende (om det hadde vært i by, hadde vi reservert hotellrom), og opplyse om mulighetene.Men gjestene betaler for overnattingen selv. Det er i alle fall vanlig her. Men det viktigste er jo at dere gifter dere der dere føler det er best, og der dere tror dere kan få den fineste dagen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå