Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Han har vært med ei på jobben sin 5 (!!!!!!) ganger... Han gråt og sa han angret men han fortalte det ikke selv. Jeg fikk flutselig opp hotmailen hans og der stod navnet på dama .. Maaange mail om deilig sex !!!! Han hadde tenkt å gjøre det slutt fordi vi skulle/skal gifte oss til sommeren, og at han ikke ville miste meg.. Men som sagt så fersket jeg ham.. Gudene vet hva jeg skal gjøre nå. Etter mange års ekteskap med utroskap fikk jeg nok og traff jeg drømmemannen , trodde jeg og så skjer det på nytt. Jeg har bestemt for å gi ham en sjanse , men det er også nok. Og jeg kommer aldri mer til å nærme en meg mann igjen resten av mitt liv.. Men jeg kan love dere at han kryyyyper .. Og det skal han jaggu få lov til også !!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Uff, dette var trist å lese...Sikkert ufattelig sårende å se at mannen har fått slike mailer. Jeg hadde blitt så forbannet. Tror jeg hadde hatet det kvinnemenneske resten av livet Kan ikke fatte at noen damer kan være så onde å holde på sånn med en mann som har dame og skal gifte seg....Tror ikke jeg hadde tilgitt mannen min for det. Greit nok en gang i fylla, men ikke 5 ganger med samme person og slike mailer. Da har han jo gått bak ryggen din og hatt en elsker.... Uff, menn og den der penisen sin... Gir deg en trøste klem, selv om det sikkert ikke hjelper så mye
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Hun er faktisk også gift og har to barn med mannen sin. men jeg synes ikke hele sylda ligger på henne. Han vet jo veldig godt hva han har gjort . Vi jobber i nærheten av hverandre , så jeg gikk inn til henne med en lapp med en enkel kort beskjed : nærmer du deg ..... igjen så vil også mannen din få greie på dette. Og det kommer jeg til å gjøre også . Jeg er ikke sint , bare så uendelig skuffet og lei meg. Har skikkelig vondt inni meg .. Føler meg bare så utrolig trøtt og trist.' Takk for trøsteklem
anaina Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Uff, så trist! Og særlig siden du har opplevd utroskap før, det blir bare dobbelt vondt og sårt. Jeg vil anbefale å kontakte familievernkontoret lokalt, og få noen samtaler med familieterapeut som kan hjelpe dere med å jobbe dere gjennom det og bygge opp tilliten og legge det bak dere. Private familierådgivere er dyre, men familievernkontoret er gratis eller nesten. Lykke til!
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 Det finnes også veldig mange kvinner som er utro, så ikke grei alle menn under en kam..
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 OI!!!!!! Bare et lite råd til deg. Utsett bryllupsplanene..... det kommer til å ta tid før du tør å stole på han igjen og han har en lang vei å gå for å bli tilgitt. Husk at dersom dere gifter dere i sommer og det viser seg at han ikke "klarer å la vær" å være utro kommer du til å angre bittert!!!! Det er no ordentlig dritt når noen driver sånn, men det er faktisk bedre at du fant det ut nå enn rett etter bryllupet! Lykke til!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 25. desember 2006 #7 Skrevet 25. desember 2006 dritt det er det han er,,, min eks mann gjorde akkurat det samme,,,ha fant seg ei på jobben fen mnd før vi gifta oss,,tror du han sa noe??neida...jeg fant ut av det når vi hadde vært gift i 6mnd..jævla dritt.tenk å være så lite mann og ikke si ifra att han har fhold på med ei anna...nei vet ikke annet enn å si stakkars deg, og jeg føler med deg:)ikke gi opp det finnes faktisk også andre menn der ute...
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2006 #8 Skrevet 25. desember 2006 Suss@ ... Hvordan gikk det med dere ? Gikk du fra ham ? Jeg har bestemt meg for å holde datoen for bryllupet og vi har faktisk planer om å gjennomføre det.. Han har vært helt fra seg og jeg tror på ham.. Sliter bare litt når han skal på besøk til kamerater ol.. Men han vet jeg er redd for at han skal snakke med henne når han er ute i bilen ol og da ringer han faktisk meg for at jeg ikke skal behøve å være så redd for det .. Dessuten går han kun til kamerater som han vet jeg kan sjekke ham hos . Skal han andre ting , tar han som regel med seg et av de "store" barna .. Han gjør max for at jeg ikke skal bekymre meg og han har vært helt fra seg.. Dum som jeg er , har jeg faktisk valgt å gi han en siste sjans. Han har fått klar beskjed om at skjer det igjen er det over umiddelbart .. Om jeg er gift i en uke , en mnd eller et år eller ti spiller det ikke noen rolle .. Rett ut for hans del om det gjentar seg.. Tror jeg er blitt ganske kald når det gjelder utro mannfolk. Men en siste sjanse synes jeg at jeg kan gi ham. Mest av egoistiske årsaker ..Nemlig at jeg elsker ham .. HI
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2006 #9 Skrevet 25. desember 2006 Jeg opplevde akkurat det samme for en mnd siden. Vi var/er nyforlovet og hadde sånn smått begynt å planlegge bryllupet. Han var riktig nok bare utro en gang i fylla, men det er ille nok.. Han har vært helt knust og gjort alt for at jeg skal ta han tilbake. Jeg bestemte meg for å gi han en sjanse til, og tror nok mange syns jeg er dum som gjør det, men det har ikke vært en lett avgjørelse! Du må tenke på deg selv nå, og hva som er best for deg! Kanskje du kan prøve å gi han en sjanse, men legge bryllupsplanene på is for en stund? Håper virkelig det ordner seg for dere!
MegOgAlleMine Skrevet 3. januar 2007 #10 Skrevet 3. januar 2007 hei... ser at det er en stund siden du skrev innlegget, men jeg lurer på hvordan det går med deg? og hvordan det går med samlivet?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #11 Skrevet 3. januar 2007 Hei så koselig ... Joda, vi har det kjempegreit .. Utrolig nok.. Han er så flat som noen kan være og han angrer oppriktig. Han gjør hva han kan for at vi skal ha det greit og vi har justert et par småting i livet vårt , begge to . Vi er f.eks mye flinkere til å prate sammen og ikke minst er vi mye flinkere til å bruke tid sammen og på hverandre . Vi lærer kanskje litt av dette begge to og vi er som sagt veldig innstilt på å få det til å fungere. Jeg har det veldig bra og vi planlegger faktisk en helg for oss selv uten barn . Jeg tror vi klarer dette Dessuten går planleggingen av bryllupet som den skal og jeg synes vi er mer forelsker enn vi har vært på en stund . Så det ser ganske så greit ut..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #12 Skrevet 3. januar 2007 Dette kommer ALLTID til å ligge mellom dere. Glem han og kom deg videre. Hilsen en med erfaring på området...
MegOgAlleMine Skrevet 3. januar 2007 #13 Skrevet 3. januar 2007 kjempe flott hvis dere kan få det til å fungere da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå