Gå til innhold

Maratonshopping :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for at ALLE julegaver skal være i hus i dag, så nå bærer det avsted på maratonshopping. :-)

Jeg er ikke verdens flinkeste shopper, men hvis dere HEIER litt på meg i dag, så skal dere se at jeg kommer i mål!

Nå skal jeg shoppe til jeg ser mannen med ljåen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia heia heia heiaaaaaaa!!!!!!!!!!

shop til du blir grønn...vedder på at du glemmer noe,hehehe..neida,jeg tuller =)

jeg har prøvd den der i flere dager nå...går ikke som forventet her nei....

lykke til da.pass på å ha gode,sklivennlige sko,stor handlevogn,og maaaasse tolmodighet for laaaange køer =)

Skrevet

Heia, heia, heia!!!!

Selv synes jeg nå shopping er noe av det morsomste jeg gjør, så synes ikke sååå synd på deg, men ... ;-)))))

Dette klarer du!

Skrevet

HEIA! HEIA!

Blir en halvmaraton på meg i kveld, tenker jeg!

Nå har jeg i hvert fall FUNNET UT hva min kjære skal få. Det gjenstår bare å handle det. Oh, lettelse! :-D

Elers mangler jeg bare enkle gaver: Til unge i etableringsfasen (som mangler ALT) og småjenter (som er de aller enkleste!).

Skrevet

Heier på deg!!!!!! Håper du finner alt du er ute etter!!!!

Skrevet

jeg heier urtings, for butikkene stenger ikke før i ti elleve tida i kveld, så du er antagelig ute og svinser enda.... håper egentlig du sitter på kafe med lista di og stryker ut ting som er unnagjort... :-)

heia heia heia heia heia...

jeg skal ha maten klar til du kommer hjem!

:-)

eller.... du vil sikkert mye heller ha et glass vin, jeg har det også jeg :-)

Skrevet

FÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆRDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(......tror jeg, da.......)

TAKK, jenter! Jeg er sikker på at det hjalp at dere heiet på meg! :-)

Søte og snille er dere!!

Og dritgrei: Jeg sier ja takk til både mat og vin, jeg! :-))

Så koselig det hadde vært!!!

Skrevet

ja jeg tror jammen det hadde vært en hyggelig måte å tilbringe denne ettermiddagen og kvelden....

:-)

jeg skal ta meg et glass vin etterpå jeg, så har i alle fall en av oss gjort en av tingene... hehe det får holde... :-)

Skrevet

Det skal jaggu jeg også gjøre! Synes selv at jeg fortjener det etter en grusom heldag på shopping, forkjøla og sliten, barna slitne og småsure..... Må bare vente til svigermor og -far har vært innom og "toppet" dagen...... :-/

Tror jeg tar et stort et!:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...