Gå til innhold

i går


Lille my <3 1+1 <3

Anbefalte innlegg

i går kveld hadde jeg sinnsyke stikkninger nederst i magen og nedover i underlivet... Når jeg var på do ved hav 3 tiden i natt fant jeg frisktblod på papiret... Mister jeg igjen eller hva skjer??? Jeg mistet også en i uke 10 i september. Da begynte jeg med brunaktig utflod i noen dager, så blødde jeg friskt blod en gang per dag i noen dager, før jeg begynte å blø mer og hver dag... Sånn har det ikke vært nå.. Nå er det bare vært friskt blod... Jeg blør også i dag... Burde jeg ringe legen min eller rett til sykehuset og spørre om ul, siden det ikke er så lenge siden jeg mistet sist... Håper noen vil hjelpe meg, er så redd for å miste igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff... Skjønner du er redd for å miste. For din egen del ring en privatklinikk for en innvendig UL. Hvor langt er du på vei? Det vil være mulig å se fosteranlegg hvis du ikke er så langt på vei.

 

Det trenger ikke være tegn på SA selv om du blør. Slimhinnene er veldig skjøre, og blør lett. Siden du har hatt en SA før burde du kreve en oppfølging nå.

 

Klemmer og lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på sykehuset nå og hatt ul;) De fant levende foster og jeg fikk se hjertet slå;) Er så lykkelig;) Jeg er 7+6 uker på vei;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...