Gå til innhold

En fantastisk soloppgang idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt overveldet av en helt nydelig soloppgang........en eksplosjon i rosa og orange:-)))

For en flott måte å starte dagen på - med sprakende knitring i vedovnen og en sovende frøken i senge sin...........alle de andre har gått i skytteltrafikk fra soverom til bad og kjøkken, mens jeg har sittet stille som en mus og bivånet det hele:-) Dette blir en fin dag......

Ønsker alle dere flotte modne mammaer en flott dag også:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som en alldeles nydelig start på dagen!

Soloppganger er vakre, men jeg må innrømme at jeg får med meg flest solnedganger - B-menneske som jeg er!:-)

Ha en flott dag du også, Attpåklatten!!

Skrevet

så heldig du er da!! her er det svart og vått ute.julesneen min renner bort...

hadde gleda meg til denne mnd.bruker sitte på kjøkkenet med kaffe,radio og lys,å bare nyte soloppgang,.og vakre farger.men i år har jeg sett det kun en gang..

men kos deg du =) det er virkelig et syn for øyet.

ble jo en kjempefin start på dagen det,heldigris...=0)

Skrevet

JA! Helt fantastisk. Vi har vært ute allerede vi da i det vi fulgte størstejenta på skolen og da måtte vi alle tre bare stoppe opp og nyte utsikten. Virkelig flott morgen!!!!

Nå har Leo spist en hel brødskive med prim og er klar for første formiddagshvil mens mammaen skal ordne litt mer på julekortene sine. Synes jo egentlig at det er veldig koselig å lage julekortene selv da, men det tar TID. Blir nesten romjulskort snart dette...

Ha en alldeles nydelig dag du også!!!!

Skrevet

Man må jo blir glad av en sånn start på morgenen. Jeg fulgte storebror og to kompiser til skolen og var overveldet over de vakre fargene og den fine morgenen.Guttene var ikke like interesserte... Nå har det jo skyet til igjen og det er temmelig grått. Fint at det var klart så vi fikk den fine starten på dagen i hvert fall :-D

Skrevet

Heldige er dere,her tror jeg ikke sola har stått opp en eneste morning siden oktober:( Sola var her på søndag,men bare på besøk!! Ingenting er så deilig som en soloppgang,gir næring til både kropp og sjel!! Så kos dere med sola!! Blir det for tørt,kan jeg sende over noen liter regn!! Ha en super 19.desember!!

Skrevet

Har hatt en herlig morgen her også, grått-grått-grått og grått. Veldi mørkt ut i fjorden, noko som tyder på at høljeregn er på veg inn.....Men så har vi det så godt å varmt inne at det er berre kos med surt vær ute!!! c",) (men må innrømme at eg savna sola litt, då)

Skrevet

Nydelig, helt enig! Sånne øyeblikk gir virkelig lykkefølelse. Soloppgangen i dag var også helt utrolig. Jeg gikk (rolig for en gangs skyld, med god tid) til trikken, og beundret den nesten uvirkelig vakre orange og rosa himmelen som speilet seg i Oslofjorden. Så til en rolig dag på jobben etter det verste førjulsrushet, og hyggelig juleavslutning her. Begge gullbarna er friske, og jeg har fri i morgen og fredag. Har ikke begynt på noe som helst av juleforberedelser, pleier å vente til de siste dagene. Da blir førjulstiden så hyggelig, og så konsentrerer jeg stresset til to-tre dager. Det blir nok en vakker soloppgang i morgen også!

Skrevet

Nydelig, helt enig! Sånne øyeblikk gir virkelig lykkefølelse. Soloppgangen i dag var også helt utrolig. Jeg gikk (rolig for en gangs skyld, med god tid) til trikken, og beundret den nesten uvirkelig vakre orange og rosa himmelen som speilet seg i Oslofjorden. Så til en rolig dag på jobben etter det verste førjulsrushet, og hyggelig juleavslutning her. Begge gullbarna er friske, og jeg har fri i morgen og fredag. Har ikke begynt på noe som helst av juleforberedelser, pleier å vente til de siste dagene. Da blir førjulstiden så hyggelig, og så konsentrerer jeg stresset til to-tre dager. Det blir nok en vakker soloppgang i morgen også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...