Fiskestang Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Hva gjør dere når dere skal på do, skifte klær, lage mat, o.l. .... Jeg ser for meg at nå når hun snart kommer seg fram og tilbake, så ryker tv-ledninger og gardiner og bøker og skuffer og skap... Er det annbefalt å ha lekegrind? har/hadde alle det, eller er det unødvendig?
BettyBoob Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 jeg har ikke lekegrind, men nå som gutten har lært seg å krabbe skal jeg ta frem reisesenga og putte ham oppi der når jeg skal på do o.l Ser ikke noe galt i det i det hele tatt. Jeg vil faktisk bommelomme i fred på do!
winneboo Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Jeg brukte lekegrind når jeg bodde et sted ledningene måtte ligge slengt osv. Men her jeg bor nå komme hun ikke til noen ledninger, gardinene har hun aldri dratt i så det har ikke vært noe problem,det er to skuffer i stua å de ligger det ikke noe farlig i så hun kan fint være alene i stua uten at det skjer noe farlig. Så hun sitter egentlig å holder på med sine egne leker mens jeg gjør mine ting. Det er jo bare å barnesikre der du bor sånn at hun ikke kan få tak i noe som kan skade henne. Etterhvert lærer hun at hun ikke skal dra i alle skuffer osv.
SK&Maylen Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Hehe, bruker reisesenga her, eller så setter eg ho i gåstolen! Tar h med meg på kjøkkenet og tar ut kjøkkenskuffa til ho når eg lager mat, da har ho sitt å styre med!
3 blå Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Jeg hadde lekegrind til min rett etter jeg ble alene med han, men den er ikke blitt mye brukt. Er jo grei å ha da, hvis jeg skulle et eller annet... Men nå går han jo rundt, og lekegrinda er for lengst plassert på loftet.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 eg har lekegrind til gutten min på 1 år, den er helt suveren til å rydde alle lekene oppi om kvelden, bruker den ikke til å ha han oppi..men han er oppi ALT.. så det er ikke lett å gjøre noe når han er våken.
hererjeg Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 setter bare han i senga si med noen leker når jeg må på do ellers krabber han rundt beina mine når jeg holder på rundt her. Gadd ikke kjøpe lekegrind denne gangen å har ikke hatt bruk for det heller er såpass barnesikert her.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #8 Skrevet 19. desember 2006 Jeg har aldri hatt lekegrind til mine barn. Da de begynte å krabbe rundt var det heller ikke noe problem om jeg gikk på do. Selv om jeg alltid har hatt ledninger liggende også. Det er begrenset med tid man benytter på do. Når jeg laget mat var de med på kjøkkenet, ellers krabbet de fritt rundt. Og gjennom 7 år er kun en lampe knust og da var h*n 2 år, og jeg har og har hatt veldig aktive barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå