LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Er de seriekobla med seg sjøl, eller bare kortslutta de under fødselen? Traff en kar for noen mnd siden, han var nyskildt, og greit; forsto han ikke var klar for å binde seg. Omkvedet fra han har vært: "det blir oss, du er for god til å gi slipp på, men jeg er ikke klar ennå, må få x ut av systemet osv". Og jeg er ikke (trodde jeg) dum heller, forstår jo godt at etter ti år må han riste av seg ekskona og "leve" litt for han tenker på å binde seg igjen. Men jeg, uten å ha klart det noensinne før; forelsker meg så hodestups som det er mulig... Kan med hånden på hjertet si jeg er fortapt. Og har sagt jeg kan vente, og dumme meg mener faktisk det. Nåvel: saken er den at i dag forteller han at vi kan ikke rote mer; han er blitt "eksklusiv", fått seg kjæreste og takk for meg liksom. Grrrrr. Greit at han ikke ville ha meg, men er han så forbanna dum at han tror det er ok å ha meg på gress i månedsvis under unnskyldning av at han ikke er klar for kjæreste. For så bruke unnskyldningen "jeg har fått meg kjæreste" for å bli kvitt meg? Hallo, hva gikk jeg glipp av? Hadde han ennå kommet med: du er ikke deilig/smart/tenner ikke på deg/ du er for kompliser osv. så hadde jo det vært helt greit! Skjønner han ikke sjøl hvor dumt det blir? Ble bare surk dette, men måtte kanalisere det litt. Nei "send mæ en mainn kjære kelner", en som fungerer litt bedre enn dette da??? Noen som har en de kan sende meg til jul feks, trenger litt trøst nå
BettyBoob Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Unnskyld, meg for en kongeidiot!!! Til syvende og sist skal du bare være glad for at det ikke gikk noe lenger, for han har tydeligvis ting han må gjøre.....ut og så noen frø..... Rist det av deg, han var en drittsekk. (har vært borti liknende, det er ikke lett, men gud så deilig når du finner ut ordentlig inni hodet ditt at han er en dritt og at du fortjener såååå mye bedre!)
SK&Maylen Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Mannfolk er latterlige.. herregud for en idiot, du har det nok bedre uten han høres det som!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Er man forelsket gjør man alt man kan for å være med sin kjære, da fins det faktisk ikke dårlige "omstendigheter" i praksis- de sloss man for å få bort. Datet en gutt en gang, som sa at han "Ikke var klar for et forhold helt enda, selv om jeg var den mest fantastiske jenta han noensinne hadde truffet, men hvem vet senere..". "Vet du hva", sa jeg. "Hadde du vært forelsket i meg hadde du vært klar for et forhold". Han så lettere overrasket ut, og sa "Ja, jeg hadde nok det om jeg var det..".
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 For en dust. Det jeg har lært om mannfolk er at mange av de er villig til å si hva som helst for å få det slik sm de vil. Selv har jeg begynt å tenke slik: Hadde han vært intresert nok så hadde han vært klar for forhold uansett hva omstendighetene var. Ellers så kan du jo gjøre som meg, lagre mailadressen han under "videresende kjedebrev til"
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2006 Godt med litt støtte, takk folkens. Irriterende nå i ettertid å vite at ja; hadde jeg betydd så mye som han sa hadde han nok vært klar for forhold uavhengig av omstendigheter forøvrig. Men det aller kjipeste er jo at jeg _vet_ at om han kommer på "bedre" tanker (nå eller senere) vil jeg jo ha han. Men da skal jeg iallfall sette hardt mot hardt: alt eller inget! Har foresten tengt litt. Jeg tror (vet jeg er teit nå..), men jeg tror altså at hun nye (vet hvem det er), at hun er sånn mer "party"-kjæreste. Også håper han kanskje at han kan gå tilbake til meg som er stabil, og mere kjærring-emne, når han har rast ifra seg. Fikk iallfall litt sånn inntrykk når jeg snakka med han. Hmm, kan jo bli gøy å se da, hva han finner ut. Huff så mye babbel! Honør til de som gidder å lese! Nå: Nybakt brød med sirup på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå