Gå til innhold

Samvær med tilsyn??


Alenemor til 2prinsesser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kanskje noen har fått med seg så er nå min samboer kastet ut. Han er alkoholiker og har da et stort problem.

 

Men hvordan fungerer det med samvær med tilsyn? For jeg tør ikke sende vårt barn til han alene. Det tør jeg rett og slett ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min barnefar har samvær med tilsyn - da jeg har krevd det grunnet at han gikk hen og fant på massse løgner som han serverte sin advokat i etterkant av samværene sine. Småtten - som på den tiden ikke kjente faren, og han ikke småtten kom hjem til oss. Men - etter svært fantasifulle og ondskapsfulle løgner i etterkant NEKTET jeg å være alene med han på samværene......det som jeg fikk vite var at problemet med slikt er at man må finne observatører selv..... det er jo ikke folk som er utdannet til slikt. Jeg brukte rett og slett nær familie. MEN - i ditt tilfelle kan jeg tenke meg det vil væøre barnevernet som vil være ansvarlige for tilsynet - eller foreldrene hans e.l.

 

 

 

Skrevet

Barneværntilsynet. Du må gå gjennom dem, så gjør det så fort du kan, for det kan kanskje ta litt tid å få ting til. Men stå på krava!!!

Lykke til.

Skrevet

Jeg har samvær med tilsyn, og det er hans mor som er tilsynsvergen eller hva man kaller det. Han bor hjemme hos mora si og hun er veldig ung og oppegående, så ingen problem der. Du har ingen i familien din/hans som kan være med på tilsynet da? Vet godt hvordan det er å ha en barnefar med rusproblemer ja takk. Føler med deg, vi har ihvertfall hatt en veldig tung tid.... Ser ut til at det er lys i tunellen nå da, så ikke gi opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...