Gå til innhold

Historien om den gode stefar :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sønnen min ble alene i sommer da jeg valgte å gå fra x-samboeren min. Ting funket bare ikke...og valget mitt har jeg ikke angret en dag på. Det skal være sagt at han er en god far for sin sønn, men har allikevel et gammeldags syn på forskjellige ting. Av og til følte jeg at det ikke var VI som fikk barn, men JEG.

Så overgangen som alenemor var ikke så skremmende og anderledes som først fryktet...

Men så treffer jeg da en flott mann noen mnd etter bruddet. Jeg skulle så absolutt ikke treffe noen nye så fort, men følelsene som kom klarte jeg ikke å benekte. Han var bare altfor bra til å droppe :)

Vi er ikke offisielt samboere, men han er hos oss veldig mye ettersom vi i utgangspunktet var naboer. Veldig praktisk egentlig;)

Jeg skjønner bare ikke hvordan jeg har klart å spore opp en sånn mann :) Han har etter mitt syn et fantastisk utseende, er vanvittig snill, sjarmerende, morsom og ikke minst huslig av seg. Jeg har skytt gullfuglen! :)

Han er min drømmemann :)

Han er den jeg ønsker å tilbringe livet sammen med :)

Han er den jeg elsker mest i verden etter sønnen min :)

Jeg trodde aldri at det skulle være så "lett" å finne en god stefar for sønnen min, men jeg har jammen funnet han.

Han oppfører seg som om lillegutt var hans egen, og det er jeg så utrolig takknemlig for. Tanken om at vi en gang skal få barn sammen stusser jeg ikke på, for jeg vet at han kommer til å bli den perfekte pappa for våre barn.

Åhh...som jeg elsker denne mannen, og han er MIIIIIN :) :)

En liten lykkehistoirie fra meg i en ellers travel førjulstid. Klem og god jul til alle :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig:))

De aller fleste steforeldre fungerer nok veldig greit. Tanker og irritasjoner kan nok forekomme hos de fleste, men ikke la han bli pappaen til ungen din, for det er han jo ikke!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...