Gjest Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 vi har mine barn og våre barn og jeg har mange ganger vært glad for at han ikke har barn med seg inn i forholdet. Er jeg fæl? syntes det var utfordrende nok i starten med å få oss til en familie og tenkte med grøss og gru om det skulle vært flere parter. føler dere som er steforeldre at dere har samme tabbekvote som ekte foredre har? Tror barna er mer tolerange for foreldrenes dumheter og feilvurderinger enn steforeldrenes.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 en har ingen tabbekvote som stemor.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 alle mennesker har tabbekvote! stemødre også.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Enig med det første anonyminnlegget!!
augustjanuar Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 en har ingen tabbekvote som stemor. i hvertfall ikke fra BIOMOR, stakkars stemor om hun lar barna sitte uten jakke i bilen eller om hun skulle glemme å sende med laderen til gameboyet (her er det tre min med bil mellom husene). til deg som har skrevet over at en faktisk har tabbekvote som stemor: så heldig du må være med din kjæres eks
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 Jeg er stemor til to, og føler ikke at verken ungene eller biomor skiller mellom meg og far med tanke på tabbekvote.. Forskjellen er at hos ungene har vi en stor tabbekvote, mens hos biomor er den praktisk talt ikke-eksisterende.....
ana baroma Skrevet 22. desember 2006 #7 Skrevet 22. desember 2006 Hvordan føler du HI, har din mann tabbekvote i forhold til stefarsrollen? jeg har stor tabbekvote både hos mamman til gutten, og hos far - og ikke minst hos ungen selv:) Hva som er viktigst i et forhold med mine, dine , våre - er vel kanskje toleranse og raushet? Går man inn i et forhold med det som grunnlag - så har man kanskje større mulighet for å lykkes. Og da vil kanskje ungene ha større toleranse for steforeldre...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå