Gummelillan Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Ser på Madonna-konsert på tv nå. DET er en modenmamma som det virkelig står respekt av!
La Perla Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Ja HUN er sprek mordenmamma. Jeg skal faktisk bli omtremt så sprek som henne frem mot sommeren tenkte jeg. Jeg har dessuten vært vikar for en av dansejentene i showene hennes (en drøm riktignok, men likevel), så jeg ligger jo ganske godt an da. Skal bare ha i meg litt av denne julemarsipanen først.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Da har du ikke sett meg på dansegulvet Gummelillan!!!! Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha..................................sa hun som blir andpusten av å gå ut i postkassa;-))) Ikke så galt da..........................hehehehe;-))
Babyonboard ;-) Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Hehehe... Det er godt noen holder opp gjennomsnittet! For der må jeg melde pass!!! ;-))))
Superlis Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Inni meg lever en tynn kvinne som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få henne til å tie still med en kjeks!!! Hehehe
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 Ja hun er sannelig sprek! Det er en trøst å tenke på alle disse kjendisene som får barn i høy alder ikke sant? Virker som det er en trend å få barn når man er litt eldre, se f.eks på de kongelige sånn som MarthaL og Mette-Marit , dem er jo rundt 35 begge to og yngler som bare det.
Gla-mor Skrevet 19. desember 2006 #8 Skrevet 19. desember 2006 Ja, hun kan det, hun! Synes jeg ser meg selv..... danse..... med body.....ha, ha, ha. Ikke mye glamorøst det nei!
strikkballen Skrevet 20. desember 2006 #9 Skrevet 20. desember 2006 Ja, har veldig sans for henne, og musikken også! Hun fornyer seg stadig, og faller aldri for fristelsen til å hvile på laubærene og gå videre i samme spor. En inspirasjon - om enn litt uoppnåelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå