Gå til innhold

Da er det 3,5 time til termin!! (Kan komme ut no lille venn!!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

19 desember er den magiske dagen som ikke så veldig mange føder på..TERMINDAGEN!!!

Er det ikke sånn at de fleste får før eller etter mens det bare er 5% eller noe som får på den dagen??!!

Jeg er hvertfall kjempe klar til å få han ut og jeg er møkk lei av å høre hvor stor jeg er og at jeg må jo være langt på overtid...

Jeg gikk 10 dager over med min sønn på snart 3 år og jeg venter vell egentlig ikke at ting skal skje no..

Men jeg leiter etter de minste vondtene fordet...haha

Vet ikke hvor mange ganger jeg har tenkt.."Er det igang no??",selv om jeg kanskje burde vite etter en fødsel..

Jaja..håper vi som er rundt termin føder i natt alle sammen...

Ha en fin kveld jenter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Har snart bare seks dager igjen til termin selv.. Med min forrige gutt hadde jeg termin 25 november.Riene begynte kl to den dagen, men strakk ut til kl 08.20 den 26 nov. Men visste ikke helt hva jeg skulle tro da riene begynte.. hadde absolutt ikke forventet det:) Masse lykke til og skal krysse fingrene for at du får i morgen!!

Skrevet

Lykke til...Kan jo bli en spennende tid framover nå, man har lov å vente da termin er her..Jeg har selv bursdag på 19. Desember også faktisk

Skrevet

Da satser vi på at bursdagen din er dagen A.k....

Håpe...håpe...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...