Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Noen som skal være alene på nyttårsaften? Jeg har de forrige to år hatt sønnen min hos foreldrene mine nyttårsaften, men i år tror jeg at jeg må være hjemme med ham, for han er to og et halvt år nå, og våkner sikkert av fyrverkeriet. Har ikke samvittighet til å gå fra ham tror jeg, kan jo hende han blir redd...Men det blir så ensomt å tilbringe en slik kveld alene.... :-(
winneboo Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Nei men jeg skal være alene på julaften å snuppa mi skal til familien til pappaen. Ville egentlig hatt henne selv, men de ville så gjerne ha henne så da blir det til det. Dessuten så får hun det sikkert mye hyggeligere der borte hos de. Jeg skal ikke være alene på nyttårsaften. Da skal jeg spise middag hos gode venner å så blir det fest der. Skulle vel rådet deg til å invitere noen hjem til deg, men regner vel med at vennene dine er opptatt med sitt den dagen Kan du ikke være hjemme hos foreldrene dine på nyttårsaften da, så er du sammen med sønnen din men alikvel ikke helt alene?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 I år er jeg helt alene, pappaen har dem nyttårshelgen. Og så er jeg i en slik alder at alle jeg kjenner er etablert med mann og barn så det er heller ingen jeg får bedt til meg eller som jeg kan besøke. De vil ha familiekveld.
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Får besøk fra ei annen alenemamma herfra vi=).. Så her blir det kalkun og greier...Bare jeg ikke svir av hele fuglen da..hihi..
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Jeg og snuppa skal feire nyttårsaften sammen m mormor og hele hurven )
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 I år skal jeg være alene, har fårr forespørsel om å ta vakta på jobben nyttårsaften å tror jeg gjør det. Har fått tilbud om å dra på fest, men det orker jeg ikke. da er det heller mye koseligere å stå på jobben å jobbe å prate sammens med kollegane mine gitt. Sikkert noen som blir gla siden vi har en del unge som jobber hos oss å sikkert vil feste mye mere enn meg.
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 I år skal jeg være hjemme sammen med mine 3 eldste barn + minstejenten som nå er 1 mnd :-) Da skal vi kose oss med pinnekjøtt og fyrverkeri.
animostr Skrevet 19. desember 2006 #8 Skrevet 19. desember 2006 Jeg har også en sønn på ca 2,5 år. Han skal være hos pappaen nyttårsaften, så jeg har planer om å være HELT ALENE på nyttårsaften. Har tilbud om å tilbringe kvelden med mine foreldre, men synes det er så deprimerende å være uten han på en slik kveld at jeg foretrekker å være alene. Alle venninner har egen familie med mann og barn, så det frister lite å være sammen med de når jeg må være uten min lille gutt. :-(
mamman&andrea Skrevet 19. desember 2006 #9 Skrevet 19. desember 2006 Andrea skal til pappan, så vi andre drar avgårde til sørlandet for å feire sammen med venner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå