Gå til innhold

Vel overstått julelunsj!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp damer, jeg kom i mål også med denne!

Og mine kolleger var sååå fornøyde. Når noen i fullt alvor begynte å spørre om jeg brukte rulle for å få dukene mine så fine, skjønte jeg at jeg hadde greid å bedra verden nok en gang... For vi snakker om en voksduk som jeg bare hadde snudd på vranga da ;-))))) (Hansen og Dysvik til 139 kr meter'n. Lin/bomull på ene siden og voks på andre...)

Maten ble satt pris på og vi hygga oss i mange timer. Og Lille Leo kjørte showet hele dagen. Har knapt hatt en blund i hele dag og til og med fått en tann! Store flotte jenta vår.

Og om gjestene mååå på vaskerommet...? Vel her i huset har vi noe så genialt som et kombinert vaskerom/gjestetoalett... Må være en mann som var arkitekten for noe så idiotisk! Men ikke for det. Vasket nok hele huset og skifta til og med på alle sengene jeg når jeg først var i gang ;-) Og DER var det ingen av gjestene som skulle altså ;-))))

Tårnfrid-triksene (ut over det å bruke voksduk da ;-)) tror jeg at jeg får ta i et eget innlegg litt sener i kveld. Nå skal det leses for en 6-åring før mor så skal sette seg i sofaen med en stoooor latte og hvile på laubærene.

Og dere;

Takk for heiaropene! Tror det var de som gjorde susen altså ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink du:-)))

Gleder meg til triksetipsetråden din;-)))

Skrevet

du er bare flink du =0)

men kom med tipsene.her trengs det virkelig både tips og et aldri så lite spark bak.er så treig atte......=0/

Skrevet

Kommer liksom heller ikke igang ;-/

Skrevet

Godt med alt som er ferdig,flinke du!!! Trenger noen tips nå ja!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...