Gå til innhold

Jeg har et forhold til en annen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....og dere kommer garantert til å tenke:

'Fy f.... for ei drittkjerring!!!!' Spesielt når jeg nå skriver at jeg har mann og barn og han andre har kone og barn....

Vi møtes og har sex i snitt 1 gang i uka, og sender meldinger etc utover det. Jeg er fullstendig hekta på han, men vet faktisk ikke hva han tenker og føler. I meldingene hans skriver han at jeg er den beste han har opplevd, jeg er helt rå... Men han sier også (når vi snakker om dilemmaet vårt) at han ikke vil miste det han har hjemme.... Det vil jo ikke jeg heller, og skulle ønske jeg kunne få både pose og sekk....

Tror ikke ekteskapet hans er så lykkelig som det de skal ha det til (kjenner kona også.....).

Og tenker at da kan jo ikke mitt være det heller?? Men det er jo det, og derfor så skjønner jeg ikke hvorfor jeg driver med dette.... Har pågått i ca 1 år nå.

Noen med erfaring her?

Tror ihvertfall ikke nissen kommer til meg i år:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du kan godt tro at nissen ikke kommer til deg iår!!!!

Jeg synes du er virkelig egoistisk og feig, og jeg håper mannen din finner det ut og går i fra deg!

Han fortjener ikke sånt et dårlig menneske som deg!

Skam deg!

Du er et dårlig kvinnelig eksempel!

Skrevet

Før sa hadde jeg dømt deg nord å ned, men lett å være dømmende når man ikke har vært oppi dilemma selv.

Har selv følelser for en annen å skjønner hvor vanskelig det er å la være når man først har trådd over streken engang. Man kan faktisk bli så avhengi av ett annet meneske og når det er gjensidig å man tiltrekkes hverandre er det ikke bare bare. Du må ville tørre å bryte opp selv om du skal komme deg vidre, men tenk over hva du ønsker å miste og ikke. jeg valgte å gå fra min mann for jeg vistte med meg selv att vårt ekteskap ikke var noe mere å bygge på, var bare for redd og så er det jo trygt å godt, mens verden alene med barn og bryte opp ett hjem kan være veldig skremmende og vasnkelig.

Håper du finner ut av dette og att enten du klarer å avslutte det forholde du holder på med eller velge forlate mannen du sammens med nå.

Skrevet

Vær så snill å bryt opp med en av de. Det er helt jævlig å bli lurt og bedratt. Og jo lengre det har vart jo sårere blir det.

Skrevet

jeg har aldrig skjønt meg på sånn som deg. som har forhold på si og bedrar mannen sin på denne måten. nej dette er toppen av egoisme. håper mennen din finner ut hva slags menneske du er.

du kommer nok til å høste av det du sår nu og den høsten blir ikke mye koselig for deg. og forresten hvis du er så rå, hvorfor vil han ikke miste det han har hjemme fremfor deg???? bare lurer....

Skrevet

Forhold som starter med svik og utroskap, blir svært ofte avsluttet med svik og utroskap. Selvfølgelig vil han ikke miste det han har hjemme - Det er kona hans! og hans barn. De er en familie og de har et liv sammen - dere har bare sex. Synes det er dumt at dere holder på slik, kanskje sepsiellt med tanke på barna.Når man får barn blir jo alt så mye mer komplisert med engang. Men sett at det ble slutt med ektefeller - og dere ble sammen - ville du ikke være livredd for at han kunne gjøre det samme mot deg? slike forhold burde man holde seg unna..

Skrevet

Jeg er igrunnen helt enig, han ville nok i lengden gjort det samme mot meg.....

Møtte de i dag, på juleshopping... Hu ser ikke veldig fresh ut, men er allikevel kona hans, mor til hans barn!!!! Er 10 år eldre enn meg....

Jeg må innrømme, selv om jeg er egoistisk, at jeg tenker mye på han, blir lei meg når jeg møter han..... Det betyr vel at jeg har følelser jeg ikke bør ha... Elsker mannen min, men der er så mye ved han jeg ikke elsker.... Vi har kommunisert sinnsykt dårlig i det siste, jeg blir så lett irritert:-(((

Men, han er den jeg har valgt å få barn med, han har veldig mange gode sider.... Familien min elsker han!!!

Faen, for et jævla dilemma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HI

Skrevet

Jeg synes det virker som om han har gitt klar beskjed til deg om at det kun er sex han vil ha med deg! Litt ekstra krydder i hverdagen er du!

Du trenger sikkert litt ekstra oppmerksomhet og synes det er smigrende at han vil ha deg, men det er en haug av menn (og damer) som ikke ville takket nei til jevnlig uforpliktende sex.

Så jeg mener at du satser ditt ellers gode forhold for å ha sex med en som ikke bryr seg spesielt mye om deg. En slik sjanse ville ikke jeg tatt!

Skrevet

Har vært i samme dilemma som deg, bare at jeg ikke hadde barn den gangen...

Jeg giftet meg litt for ung, var bare 21 år, etter å ha vært sammen med han i mange år. Hadde ikke levd min ungdomstid, siden han nektet meg det. Etter ett års ekteskap traff jeg en mann som "tok meg med storm", kjisje ja, jeg vet det, men det er det eneste som kan forklare hva jeg følte for han! Vi brukte hver anledning vi hadde til å være sammen, å etter ca 2mnd på dette viset gikk jeg fra mannen min, har ikke angret en dag. Men det ble veldig mye spetakkel med min familie, dem elsket jo min ektemann, å hater min nye samboer... Har neste ikke kontakt med min familie mer, men det er ikke dem som er min framtid, min framtid ligger i den familien jeg nå stifter med min kjære!

Skrevet

been there, done that.... stakkar deg!

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg opplever deg som utrolig umoden i det å forstå hva det betyr å elske noen.

Hvordan er det mulig å si at du elsker mannen din når du har så jævla lite respekt for ha at du kler deg naken og skrever for ein annen....?

Snu på flisa og se for deg mannen din knulle ei anna dame og likavel si at han elsker deg.

Kanskje på høy tid å definere hva ordet elske betyr!!!

At du er utro får være din sak, slike ting kommer som regel frem i lyset til sist. Det er nok mye sannhet i ordtaket "etter den søte kløe kommer den sure svie".

....og selvfølgelig er du ikke lykkelig - du ødelegger jo sjøl alle muligheter til noen gang å kunne bli lykkelig. HALLO, har du ikke forstått en dritt???? Lykke kommer ikke av seg selv, du må jobbe for at et forhold skal fungere. Du gjør jo alt du kan for å bli ulykkelig i ditt forhold.

Nei, en kan virkelig ikke bli forbannet på slikt, men en kan virkelig undre seg over hvor utrolig lite innsikt det går an å ha. Ord som lykke og det å elske skule være forbudt for slike som dei å bruke - du aner tydeligvis ikke for alt i verden hva du snakker om, stakkars!!!!

Skrevet

Eg hater folk som er utro!

En venninne av meg har fått vite at faren hennes har en på si selv om han e gift med mora hennes. Og kem som fant ut av det? Nemlig lillesøsteren hennes.

Faren hennes ville holde tett om det til han fant ut hva han ville med livet sitt, forsett med mora eller med den nye venninna.. Men at yngst datteren hans fant ut av det, så nu vet han ikke helt hva han vil. Mora er dypt såret.

Det er best for alle om du bryter med en av dem, du kan ikke holde på begge to.

Skrevet

uff uff... du burde bare skille deg, er vell ikke akuratt gla i mannen din om du løper til andre som f.eks "en dag i uka", du skal a? tannlege? herregud.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har vært i akk lik situasjon som deg bortsett fra at jeg var singel, men det endte jo ikke "godt".

Det ble ikke oss, så jeg hadde ikke satset på det.

Fra min side er jeg OVERLYKKELIG over at det ikke ble oss. Jeg tror ikke jeg kunne hatt det bedre hos noen andre enn samboeren min som jeg venter barn med nå.

Han er nå skilt, men han og tror jeg er glad for at han valgte å gå ut av ekteskapet på riktig måte. Ikke pga det var en annen, men det bare funket ikke.

Skrevet

skjønner deg godt, er i samme situasjon. ikke lenge til jeg går fra mannen min tror jeg.... stakkars. han gjør jo alt riktig, jeg har bare IKKE følelser for han, bare for Han Andre.

Skrevet

Føler med deg, ikke lett, har selv vært i lignende situasjon, pågikk i halvannet år... Endte dessverre dårligere med meg enn for han for å si det sånn. Men, samtidig, jeg hadde det veldig fint den tiden det varte... hihi jeg ble også kalt rå..

Skrevet

Har selv vært i en lignende situasjon, bortsett frå at jeg var singel den gangen. Han var liksom min sjelevenn. Men etter ca 1 år, avsluttet jeg den seksuelle kontakten vi hadde, fordi det ble ikke noe annet enn det. Og det var ikke noe kjekt å tenke på at "no er han hjemme med kona si". Dette er snart 5 år siden, og i dag er vi bare gode venner. Han er en fantastisk mann!

Skrevet

Det er mye bitterhet og fordømmelse i svarene du får. Jeg har forståelse for bitterheten, har selv blitt utsatt for utroskap og det kommer jeg aldri over. MEN fordømmelsen skal du ikke ta inn over deg. Det er ikke godt for noe.

Jeg syns du selv skal tenke deg om: Vil du forbli gift med mannen din? Er det han du vil fortsette å leve livet ditt med? Eller er det elskeren din du kan tenke deg å bli gammel med?

Når du tenker på dette, prøv å huske hvordan det var å være nyforelsket i mannen din. Tenk på de gangene dere har hatt den aller beste sexen, de aller beste stundene sammen. På den måten blir det mer rettferdig i forhold til det samværet du har med elskeren din. Du og elsker skummer fløten nå, mens du og mannen deler hverdagen.

Så, når du har tenkt deg om og kjent godt etter hva du vil ende opp med, da tror jeg du vet hva som er rett..

Lykke til!!!!

Skrevet

ikke rart dere kommunisere dårlig.. du er jo uto, og ligger med en annen.. og holdt på i over 1 år ikke rart dere kommuniserer dårlig...

hadde vært flau vis jeg va rdeg.. skamma meg... og du sier du kjenner kona itillegg.. ekkel du

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har selv aldri vært utro eller vært utsatt for utro.

Likevel fordømmer jeg deg IKKE.

Forstår deg faktisk godt. Du burde kanskje ha fortalt litt mer om ekteskapet ditt for at vi skal få en bedre forståelse av hvorfor du er utro.

Kanskje er ekteskapet ditt ganske dødt? Kanskje det ikke er helt riktig, som du skriver, at du elsker ektemannen din? Kanskje du ser på han mer som en god venn og en god far?

Det er ofte slike ting som ligger bak utroskap.

Selv er jeg sammen med en fantastisk mann - han er kjekk, velutdannet, snill og smart -men likevel føler jeg ikke noe lidenskap.

Jeg lurer på om jeg kommer til å klare å ikke være utro resten av livet..

Har som sagt aldri vært utro før, men hva skjer hvis jeg møter en gammel flamme, for eksempel?

Tror MANGE er i din situasjon! Er ikke 2/3 eller 1/3 utro i dag da?

Vanskelig å gi deg råd. Tror du bare må finne ut av det selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...