Gå til innhold

Lukter så godt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sviblene mine har sprunget ut.. Det lukter bare så inderlig godt. Min kjære er allergiker, og i fjor hoppet jeg over sviblene pga ham, men i år glemte jeg det (ærre mulig??!!) og kjøpte 2.

I helge helga har det gått bra, men nå har de sprunget ut, så det blir spennende å se om han fikser det når han kommer hjem.

Så glad man kan bli av bare en deilig lukt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. jeg trodde jeg postet dette på Skravlesiden.. Skjønte derfor ikke hvor det ble av. Så jeg skrev et nytt med en litt annen vri.. Men så finner jeg innlegget her - hihi.. og jeg har ikke ammetåke engang..

Ja, ja.. tåke er det ihvertfall!!

God jul, da!! ;-)

Skrevet

Koselig å lese slike innlegg her inne også ;-)

Skrevet

he he, jeg er også allergiker da, så jeg skjønner det om din kjære ikke blir like glad over duften som du!

Vi hadde en stor konflikt her for et års tid siden, mannen min kom hjem med en katt for å glede datteren sin. Hun hadde ønsket seg katt i lengre tid. men fikk ikke hos moren og fikk ikke hos oss fordi jeg er allergisk. Men mannen min glemte av hele allergien min, og en dag da jeg kom hjem fra jobb, merket jeg med en gang at noe hadde skjedd, begynte å snørre og renne fra øynene og krible nedover halsen. Så viste det seg at det var en nydelig katt hjemme. Jeg ble skikkelig lei meg og forbannet, pakket en koffert i hui og hast og flyttet inn hos en venninne (var høygravid og alt).

Nåja, det endte godt, katten ble omplassert og vi ble venner igjen. Men jeg var skikkelig såret over at han kunne glemme hvor allergisk jeg er:)

Skrevet

Du får ta bilde av sviblene før du må sette dem på trappa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...