Gå til innhold

er så lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

av ikke å ha noe sexliv,har sex 1 ,max 2 ganger i måneden.

hadde dere holdt ut med å ha det slik?føler vi bare er kose venner siden vi ikke har sex.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sex fra 3-5 ganger i året jeg de siste 3 årene, vi tente bare ikke på hverandre var som å ha sex med bestekameraten sin som man ikke føler noe mere for enn enn venn.

Skrevet

det er det jeg lurer på også.....jeg føler vi bare er en familiebedrift som ikke har satt opp sex og privatliv på budsjettet. og når man først har kommet ut av det er det ikke lett å hoppe på igjen...

jeg ønsker oss begge bedre tider....

Skrevet

hmm ja..her har vi ikke hatt sex på evigheter heller...føler meg nær sambo men er litt redd for at det ikke ordner seg etter at den lille kommer..tenk hvis det ikke gjør det? han har sagt at han ikke synes jeg er sexy lengre siden jeg er gravid men at han tror han vil syns det etterpå,,,grr...hva vis han ikke gjør det da??? synes han er kjempesexy jeg og det vet han...sier det til han oxo...uff er litt fortvila jeg..

Skrevet

herregud... ekje d berre å ta litt initativ sjøl til sex då?

ej e gravid i 34. svangerskapsveke men sexen e d veldi dårli me, men vi he snakka om d.... vi kosa sammen og held rundt kvarandre....vi veit begge at ditte e kun ei periode som e no... å at vi skal komme oss over den... huskakje sist ej hadde sex faktisk... men d gjer ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...