Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 når dere er i et forhold? dette er vel et dårlig tegn...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Man kan bli bettat av andre i ett forhold, som oftes går dette over. det er noe med når hverdagen treffer inn å problemene dukker opp att dette hender. Så lenge dette går over av seg selv er det ikke så farlig, er lov til å drømme litt. Men går det ikke over ville jeg tenkt meg litt om, selv var jeg betatt av en, er det ennå da. I over 2 år og skjønte straks etterhvert att dette bare var mere enn å vare litt betatt av en annen. men valgte å bryte med min mann for jeg visste vår frammtid
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 fikk ikke skrevet ferdig ikke hadde oe fremtid, mye problemer i mange år og kun vennskapsfølelser igjen.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #4 Skrevet 26. desember 2006 Jeg har bestandig vært trofast, og ikke tittet på andre karer når jeg har vært i et forhold. MEN i vår traff jeg en kar som jeg ikke har sett på 7 år, å det sa PANG!!!! Jeg sjønner ingen ting av det som sjer. Han tok meg med storm, og vi har en utrolig god tone og snakker helt fantaskisk sammen. Jeg drømmer om han hele tiden, og jeg frykter at vi ike klarer å styre oss vist vi treffes på fest.. Jeg har verdens snilleste og flinkeste mann, og har 4 unger jeg elsker over alt. Men følelser er fryktelig vanskelig å styre, det er om å PRØVE å bruke hodet midt oppi alt... å jeg vetikke hvordan det går her til slutt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå