Gå til innhold

*********UKE 9*********


Lille my <3 1+1 <3

Anbefalte innlegg

Så var jeg i begynnelsen av uke 9;) Formen er så som så.. Utorlig kvalm og trøtt. Og puppene vokser og er kjempe ømme.. au.. Kunne egntlig ønske at de ikke vokste så veldig.. Men men.. Håper også på at denna kvalmen gir seg litt snart, og at jeg får litt mer overskudd. Sånn at jeg orker å gjøre litt mer;) Har utrolig dårlig samvittighet overfor hesten min som ikke får så mye mosjon om dagen.. Men men, gleder meg veldig over den lille bebisen i magen da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jeg er også i begynnelsen av uke 9, og har like dårlig samvittighet for hesten min. Fikk en tungdøl på 2 og et halvt år i september. var meningen å ri og kjøre den inn selv, men det blir ikke så lett nå.

Håper kvalmen din gir seg. Lykke til videre.. hvor kommer du fra ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig å se at det er flere med hest her inne;) Ja blir vel litt risikabelt å ri og kjøre den inn selv nå ja.. Har en Lettdøl jeg da, på 7år.. Rir noen rolige turer innimellom jeg da, han er så snill atte det går bra;) Er fra Modum jeg da.. Du da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fra vest-agder. har bestilt plass til hesten ved en lokal stall så de skal kjøre og ri han inn for meg. puster lettet ut.. greit når ting kan løse seg på en grei måte.

 

blir vel ikke no riding på meg før til høsten, men gleder meg allerede. Tenkte jeg ville kjøre vogn så får jo gleden av å jobbe med hesten.

 

Hvor gammel er du? jeg er 23

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en good plan;) Var på ul i dag pga blødning, og da fikk jeg også beskjed om at jeg ikke fikk ri på en stund... Litt kjedelig, men alt for den lille;) Er 25 år fra Modum (buskerud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det går bra med deg. gleder meg til jeg skal på ul har liksom ikke helt forstått at det er noe som vokser inni meg. blir gøy å se.

jeg bodde i asker før, flyttet for 8 år siden til sørlandet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det var kjempe gøy å se den lille;) Syns egentlig fortsatt at det er uvirkelig at det vokser noe inni meg, men det er virkelig spennende;) Du har bodd i Asker ja;) Det er ikke langt unna meg;) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bor nok litt lengre unna nå ;) Bor på gård og nyter synet av fredelige jorder utenfor.En fin plass å ha barn. Egentlig en deilig frihetsfølelse i forhold til å bo i byen. Men savner synet av nyttårsrakettene over oslofjorden, et fantastisk syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...