Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Så nå er vi endelig igang igjen. Har ventet siden mensen kom etter misslykket forsøk 9 oktober. Nå blir det 2 egg tilbake, og håper på det beste.... Har også i baktankene å prøve i Falun, hvis det ikke funker. Men alt til sin tid. Får se hvordan dette forsøket utarter seg....Lykke til alle mann !!
FebruarBABYLOVEnrTO Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Så spennende! Får håpe dere slepper Falun og at du blir gravid denne gangen:) Jeg også ringte inn mensen idag til mitt første forsøk! Masse masse lykke til og god jul!
Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2006 Så fint da! Da er vi flere i samme båt... Hvilken klinikk hører du til og hvor lenge har dere vært "slitere"? Lykke til med deg også. Jeg tålte medisneringen utmerket og håper du gjør det samme. Og egguthenting er IKKE vondt. God Jul.
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 kan man drikke da når man holder på m spray og sånn da? mannens sæd blir vel ødelagt av alko? hva sier legene, vet du det..lurer på det liksom forhold til julen jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå