Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Til verdens snilleste, kjekkeste, handy, barnekjære, barnslige, kule, godtilålagemat, gladiåreise, selvstendige, rause, omsorgsfulle, littutålmodige(somsinsøster;-), humoristiske, gladogblidstøtt, røykfrie(endelig;-) bror, med to skjønne barn og verdens beste søstre ;-))) Svigermor takler jeg, og svigerfar bare humrer;-)) Ser at det sendes program om svigerdatter søkes, bonderomantikk etc, så hvorfor ikke dette liksom.........selv om forumet kanskje ikke er helt det rette... hehehehehe........;-)?
Babyonboard ;-) Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 *ler så jeg griner her* står ingenting om han er flink i huset altså husarbeid....
Babyonboard ;-) Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Og.... at han er kjekk kan jeg skrive under på! hihihihihi
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2006 Ja, han er flink når han vil han;-))) Og du har jo møtt ham, så du kan være vitnet mitt på at han er kjekk;-))
Småbarnsmor og mormor Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 *hehehehehehehe...... ei heller alder på han......
Babyonboard ;-) Skrevet 18. desember 2006 #7 Skrevet 18. desember 2006 Men kjære Klatten, han er jo FISK!!!!
Maud Skrevet 18. desember 2006 #9 Skrevet 18. desember 2006 Akkurat for øyeblikket har jeg ingen single venninner jeg kan "selge" ham til. Hva med å skrive på Aleneforeldre hvis du er seriøs med dette? Han får ønske seg ny dame til jul. Hvis han har vært så snill som du tror, hører sikkert nissen på ham :-D
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #10 Skrevet 18. desember 2006 Så synd single jeg er på feil kant av landet da :oP Høres ut som drømmemannen for den rette svigerinnen :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 18. desember 2006 Ja nemlig:-) Han skal selvfølgelig få velge sin kjæreste selv, men det skader jo ikke med litt markedsføring, det er jo jobben min ;-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 18. desember 2006 Hihihi, skal nok overlate til ham selv å finne seg en kjæreste.....og på Aleneforeldre så er nok gjennomsnittsalderen en god del for lav for ham.....Men, her som det er så mange flotte jenter, så tenkte jeg kanskje at noen hadde en kjekk venninne som de kunne gå god for:-)) Hadde ikke det vært artig med DIB-par da? Da måtte jo alle vi få komme i et evt bryllup;-))
Velve Skrevet 18. desember 2006 #13 Skrevet 18. desember 2006 igjen ler jeg så jeg hikster....vet han om at han er lagt ut for salg? Hva med finndottno?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 18. desember 2006 ittno.no;-))) Hahahahahahahaha......................jada, jeg sa det til ham og han lo godt han:-)) Fint du reklamerer for meg sa han;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå