Gå til innhold

Menn er så svidd i hodet at jeg spyyyr!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Menn må være de dummeste og mest egoistiske vesenene her på jord!

Sambo var på konsert i går.. Som den gode kjæreste jeg syns jeg er, kjørte jeg sambo og kompisene på konserten etter vorspielet hos oss. Dro hjem igjen og koste meg i sofaen med litt snop og en god film. Avtalen var at han skulle ta taxi hjem igjen..

 

Så ringer han rundt midnatt - drita full og vil hjem. Han sier de andre har gått, og at han ikke vet hvor han er. I tillegg klarer han ikke å gå.

Jeg blir selvfølgelig redd for han, og kaster meg i bilen. Han finner etterhvert ut hvor han er, og jeg kjører dertil for å leite. Etter å ha kjørt rundt i 45 min, i full panikk for jeg finner han ikke, ringer en kompis av han og spør hvor jeg er. Da har jeg kjørt rundt i en helt annen bydel og leitet.

Finner han etterhvert, helt hinsides full. Skjønner faktisk ikke hvem jeg er..

Får han i bilen og drar hjem. Etter å ha prøvd å vekke han i bilen i 10 minutter, må jeg BÆRE han inn, så å si. Da takker han meg med å kalle meg alt det stygge mellom himmel og jord, før han kubber på sofaen. Før jeg legger meg, sender jeg han en melding der jeg skriver at hvis han sier noe lignende èn gang til, kan han ryke og reise, nok er nok! (dette har skjedd før), og at jeg gir en faen i hvor full han er, for det er ingen unnskyldning!

 

Han har fri fra jobben i dag, og har ikke sagt et eneste ord til meg i hele dag, ikke engang et takk eller unnskyld..

Angrer på at jeg ikke bare lot han rave rundt i sentrum... Gjør hvertfall ikke dette flere ganger!!!!!!

 

Ble langt dette her, men måtte bare få d ut, ellers kommer jeg til å få et raserianfall uten sidestykke...

 

Flere som er sammen med drittsekker som dette..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan jeg spørre hvorfor du er sammen med han?

 

har vært sammen sånne gutter jeg og, men vil meg selv ikke så vondt.Så har kuttet dem ut. En sa til meg en gang for lenge siden at hvis et forhold er mere dårlig enn bra er det ikke verdt det. Dere er jo sammen for at ting skal bli bedre, ikke verre. Det har hjulpet meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er sammen med en drittsekk. Men ikke så mye lenger. I dag lot jeg han sove i to timer, for han var så trøtt og fyllesyk. Det var jeg også, men jeg tok meg av barna, og var stille for at han skulle få sove. Da han våknet presterte han å si at jeg var kjip fordi vaskemaskinen sto på..(vaskerommet er ien annen etage). Og da han satt i telefon tidligere i dag, ble han sint fordi jeg satt ved siden av og drakk brus av en flaske- det bråket visst så fælt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var vel for å komme seg vekk en stund fra deg.......jævla sutrekjærring.....tåler ikke att andre har det gøy, er bare meg meg meg meg. Nei du, vær glad han holder ut med deg, og til dere andre. FÅ ETT LIV DERE OGSÅ, sitter her å fyrer opp hverandre og synes synd på hverandre... pms-skaller!!!!fy fan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang får han dra hjem på egen hånd!!

Hadde en slik episode med min nåværende samboer for en stund siden...

 

Du er iallefall ikke alene om å være sammen med slike drittsekker.

 

Du har min fulle og hele medfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei du der anonym, følte du deg truffet?? helt greit og ha det moro men man kan vel behandle folk med respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei og nei og nei. Hvorfor holde sammen med noen som ikke behandler en godt? Du har jo valget ang hvem du ønsker å dele ditt liv med. Jeg har stor forståelse for at ingen ka oppføre seg perfekt konstant, men å slenge dritt til den man liksom skal elske er vel ikke noe særlig fint gjort. Og det påpeker du jo også selv. Men ikke gi ham sjanser etter sjanser. Gi ham et ultimatium, hvor han skjønner alvoret. Selvfølgelig skal man gi sin partner rom for å ha feil, rom for å irritere oss, men ikke rom for å behandle en som om en ikke er verdt noe.

 

Håper du klarer å være sterk, håper du klarer å finne ut hva du er verdt.

 

lykke til:) Føler med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...