Gå til innhold

"Sistemann" førstemann... eller jente.


Gjest

Anbefalte innlegg

Lagt inn en liten historie på 3 tri. Men da var nok min tid over på BIM :-) Masse lykke til jenter! Snek skikkelig i køen, jeg var vel en av de siste ut her egentlig med termin 2901 :-) Ha en riktig god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye - så historien på 3.tri, men også at du var på vei tilbake til sykehuset. Kos deg masse med lille Live, håper dere får en fin jul tross alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste historien din på 3.trim :=) Gratulerer så kjempe masse med den lille tulla. Høres ut som om det går fremover og så fint at hun legger på seg. Kos dere masse med prinsessen deres og ha en fin fin jul :=)))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt sprøtt. Vi har/hadde termin samme dag. Her sitter jeg høygravid og klarer ikke se for meg at snuppa skal komme enda, og der sitter du med din i armene.....

Gratulerer så masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ja alt kan skje gitt :-) Måtte endre info i dag.. stemmer jo ikke at jeg har .....x antall dager igjen til din termin den 29 januar... :-) Det er så utrolig deilig å holde henne, kan sitte å se på henne hele dagen, noe jeg har gjort i dag :-) men er ett skår i gleden at hun må være på sykehuset :-( Men det går på fort frem, og det er jo bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...