Gå til innhold

Tusen takk til Reveenka:-))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag må ny boks med potetmel kjøpes inn, for trikset med å fjerne brent bunn i gryter (etter at samboer har laget mat;-)) funker flott det!!

Så nå er resten gått med, og potetmel er herved skrevet opp på handlelista;)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener vel bakepulver-trikset???? *smiler*

Skrevet

men jeg prøvde bakepulver, og det funket i grunnen ikke...... sier det noe om brenthetsgraden?????????

 

he hehehehehehhe

 

jeg glemte en kjele med ris på komfyren

var sikker på at jeg hadde skrudd den av for vi ble forsinket med middagen, men jeg hadde bare skrudd den ned, og der sto den og brant seg riktig godt i bunnen....

Skrevet

den skulle ikke være anonym den

det var meg..... :-)

Skrevet

Ja selvfølgelig!!!

Hehehehe..........røpet jeg meg nå kanskje...........at jeg driver og styrer på kjøkkenet........Har stekt ørtifjørten karbiser idag og de hadde jeg jo potetmel i, så da er jo alt hvitt heretter potetmel!!! Hehehehe...........det er som den regla........man skal si kua spiser gress mange ganger og så spør hvilken farge har melka - de fleste svarer da grønn;-)))

 

 

Men det er altså bakepulver jeg har brukt i grytene;-)))

Skrevet

Prøv potetmel!!!!!!!! Kanskje det funker!!!!

 

 

hahahahahahahahahaaahahha..............;-)))

Skrevet

Nå lurte jeg - potetmel???

 

Så fint at bakepulver fungerte. Det gjør det hos meg også :-D

Skrevet

Hvis det er skikkelig brent, må gryta stå lenge(og vær raus med BAKEPULVERET!) - hvertfall over natten!, og kanskje enda litt lenger. Jeg er ekspert - brenner minst èn grøtkjele hver gang jeg lager grøt. Rekorden er tre kjeler; da ble gubben bittelitt irritert ..... c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...