nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 så på pofilen din at du bor på skjærhallen. vi har hytte på asmaløy, og er mye der om sommeren. vi er en del på skjærhallen og handler ogsånn. kanskje jeg har sett deg før... hihi.... og hvis du så en hvalross vandre rundt i slippers i sommer, så var nok det meg =) klem fra
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Å, så gøy, hihi!! Trodde først når du skrev "valross i slippers" at du mente meg jeg, haha, for det akkurat sånn jeg ser ut om sommeren også, hihi!! Labber rundt nede på Skjærhallen i slitte slippers... Hehe! Ja, er jo muligheter for at vi har sett hverandre da ja... Hvor gammel er du? Og Sandra?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2006 jeg er 22 (og ett halvt...... veeeeldig viktig!), og sandra er 4,5 måned. nei, var nok meg som var hvalrossen, ja! skikkelig høygravid og så mye vann i kroppen at jeg ikke fikk på meg vanlige sko.... og hvis jeg visste hvem du var, så hadde jeg ikke kalt deg hvalross uansett.... "hei, jeg vet hvem du er, og du ser ut som en hvalross...." hehe, nei.... går ikke an det.... hva med dere da? hvor gamle er dere?
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Hehe! Nei, jeg var nok ikke høygravid i sommer, men ser ut som en hvalross for det, hehe!! Jeg er 21 og Emma er 2 år... Jeg har sikkert sett deg i sommer, for jeg legger merke til alle som er gravide, hehe! Men så mange folk som tråkker nede på Skjærhallen om sommeren, så har jeg nok ikke lagt merke til akkurat deg, hehe! Dere kommer vel til sommeren også da kanskje?? Nå er det IKKE liv her ute, heldig om jeg ser en katt krysse gata liksom, hehe!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2006 jepp, vi kommer nok noen turer til sommeren =) men hvor lenge i strekk vet jeg ikke, for mormor og morfar "flytter" til hytta rundt påske, og er der frem til november. er litt slitsomt å være der lenge sammen med dem... hehe... nei, regner med at det ikke er noe liv. har vært på hytta på høsten noen ganger, og det er ikke mye folk da heller.... er liksom ikke helt det samme når det ike er varmt, sol og alle bodene står ute...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå