Gå til innhold

Hjeeelp..


monicamm

Anbefalte innlegg

..Dette er kanskje ikke rette stedet å spøre om råd, ettersom alle der her selvfølgelig er lykkelige over å være gravide. Men, jeg prøver forde. Jeg er student på første året, 2 år igjen, og testet positivt på torsdag.. Har gått på pilla leeeenge, så dette kom som er stooort sjokk på oss begge. Har alltid vært imot abort, men er nå i en vanskelig situasjon. Jeg er 21 år, og ikke helt klar for oppgaven... Hjeeeeelp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Kan forstå at du er ganske "redd" nå. Eg er og egentlig imot abort, men noen ganger støtter jeg det. Og i ditt tilfelle hadde jeg støttet deg MAX!

kan ikke være ennkelt å gå på skole og samtidig ta vare på en baby...... Og du er og ganske ung.

Snakk med barnefaren og kanskje lege, hør hva de sier. Skal du ta abort bør du gjøre det fort som mulig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har selv vært i samme situasjon, var bare 17 år da tok jeg abort.

Har ikke hatt noen problemer med det i ettertid, er nå gravid med tredjemann.I denne situasjonen har du lov til å være egoistisk, det er ditt liv og din fremtid det dreier seg om. Var selv i den båsen at abort var helt uaktuelt, men man kan ikke sette seg inn i det uten å være oppi det selv. Jeg ble veldig rolig i abortdiskusjoner etter dette. Lykke til videre uansett hva du bestemmer deg for å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen.. Det er et kjempevanskelig valg. Det er ingen som kan fortelle deg hva som er rett eller galt. Du må gjøre hva som er rett for deg. Jeg fikk barn når jeg var 19. Det har ikke vært til noen hindring for meg senere. Var hjemme med han i to år før jeg startet på en treårig høyskoleutdannelse som jeg fullførte med glans. Det blir hva du gjør det til selv. Vi er nå en godt etablert familie med gode jobber og venter nå nr to. Dette var min historie..