fru <3 Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Den kommer etter søndag.... og etter en koselig og sosial helg. Nå er det bare meg og lillebror her og det er merkelig stille.., egentlig så er jeg nok sliten men savner likevell "fullfart". Stuen er omgjort til juleverksted og pakkene står i "innpakkingskø" så det er jo ikke at vi ikke har noe å finne på av ulikt slag nå rett før jul. Men altså her sitter jeg i et slags "vakum" etter helgen... Det kommer seg nok med noen tekopper og litt mat tenker jeg =0) Det sludder vannrett her i dag, så turen med julekort og noen pakker til postkontoret må nok foregå med bil og ikke til fots med vogn som først tenkt. Kanskje det er ruskeværet som gjør meg litt "stille".... Julemusikk hjelper nok =0). Hvilken julemusikk er deres favoritt??
Karomamma Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Kos deg med lillegutten, du Tror jeg har nevnt det før her inne, men det er en juleplate som får meg skikkelig i farta og det er "Christmas with the Rat Pack" - Frank Sinatra, Dean Martin og Sammy Davis Jr. Den er helt knall!! Storband og masse gamle schlægere som "Santa Claus is coming to town" og desslike!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå