Gå til innhold

Sover alle ennå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjelden jeg er her inne tidlig, og tydeligvis er jeg ikke alene om det:-)

Frøkna sover sin søteste søvn ennå og begge avisene er lest, maskinen med tøy satt igang....hmm........kanskje en kopp kakao og god morgen Norge før det er full fart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her.... men Thyra roper på meg, så det er spørs hvor lenge det blir:-)

Skrevet

Sover nei. Vi har hoppet siden 7 hjemme hos oss. På med klær, inn i dusjen, beundre storebrors kalendergave, matpakker, frokost, sjekke sekker, minstemann i barnehagen, storebror til følgegruppen sin, og så kan mor komme seg på kontoret og logge seg inn på DiB :-D

Skrevet

Sover gjør man nok ikke på den tida nei.... Rer senger og skifter bleier og tar i mot dagbarn og lager frokost og spiser frokost og skifter mer bleier... and so it goes! Og akkurat nå leker småttingene rundt beina mine mens jeg dibber og drikker kaffe!! KOS!!

Skrevet

Sover nei - sitter ved skrivebordet og jobber flittig. Phu. Men tar meg tid til en kopp kaffe og litt dibbing.

Skrevet

Nja, sitter og småsover litt på kontoret...

Var ute med venner i går kveld og spiste. Jeg kom hjem i grei tid, men har litt rødvinshode i dag. Huff, jeg begynner visst å bli gammel. Bilen er på service i dag, så snuppa og jeg tok T-banen.

Det hjalp forresten litt på rødvinshodet å ha en liten frøken i vogna som ropte (og da mener jeg ROPTE) "hei" og "hajjo" til alle vi møtte på vår vei. He he he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...