Gå til innhold

Min barndoms kjæreste:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og leser avisen idag, og ser en artikkel om et forlag. Salgs og markedsansvarlig i forlaget har samme navn som en kjæreste jeg hadde da jeg var 13 og supersjenert. Det hører med til historien at vi var på samme leirskole, og vi var like sjenerte begge to. Pratet nesten ikke sammen og kysse, nei det var for flaut;-))

Det artige var at da vi kom hjem, så begynte de mest romantiske brevene å dette ned i postkasse hjemme, til mine foreldres store forlystelse. Tlf var rødglødende, og gjemt bak hvert vårt rør, så skravlet vi hull i hodet på hverandre. Det varte noen uker og mnd før jeg slo opp, og vi møttes aldri igjen.

Nysgjerrig som jeg er, så gikk jeg inn på nettsiden til forlaget, fant navn og tfl nr, gikk inn på opplysningen (på nett) og tastet inn tlf nr og vips så fikk jeg opp at han bor fremdeles i samme distrikt som den gang (nabokommune) og har et såpass spesielt navn at det må jo være ham:-) Hi hi hi, snakk om barnslig da, har altså ingen planer om å kontakte ham, men syntes bare det var litt morsomt med gamle minner, fra dengang jeg var blyg som få.....................var det nå jeg egentlig var blitt overmoden kanskje?

Hihihihihihi................fnisete har jeg ihvertfall aldri sluttet å være;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk mitt første kyss av en fra Stockholm som var i dala fjellene og kjørte slalom i en alder av 14 år. Husker jeg skrev et langt kjærlighetsbrev til han. Det var en aning pinlig når han ikke svarte og vi snakket aldrig mer sammen. Møtte han vært år i vinterferien. Våre foreldre hilste men IKKE vi nei...... som jeg angret det brevet:-))

Skrevet

Det er moro da, å mimre om dager som forlengst er over. Den første kjæresten er vel spesiell for oss alle. Morsomt når det dukker opp noe som minner om ham og så kan man tenke tilbake. Jeg har ingen ønsker om å oppsøke min første heller, men synes det er gøy å tenke tilbake allikevel. Jeg var 16, det samme var han. Mistenker sterkt at vi ikke har annet felles enn minnet om noen heftige måneder sammen.

Skrevet

Ha ha, Ronja - jeg gjorde AKKURAT det samme som du og han svarte aldri. Møtte han i vinterferien hvert eneste år etterpå.... Grøss og gru!

Skrevet

Ja det var fryktelig... Husker det som et mareritt fortsatt...At jeg kunde være så DUM:-)))))...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...