LizzyG Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Jeg er i uke 30, og i hele går opplevde jeg at det stakk så fælt helt nede ved skambenet. Stikker sinnsykt i ca 2 sekunder så går det over igjen. Noen som vet hva det kan være?
missamor proud parent.:) Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Hei..jeg er oxo i uke 30 og har att de stikningene..vet heller ikke hva det er....noe andre som vet..??
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Jeg er i uke 32, og har hatt det i ca. tre dager. Skal til jordmor kl. 15, tenkte å spørre da. Så kan jeg legge ut svaret i ettermiddag / kveld:)
selfangerkjerringa Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Mest sannsynlig er det knøttene deres som ligger og presser hodet sitt ned i bekkenet deres. Det kan være ganske ubehagelig, av og til direkte vondt... hos meg kjennes det ut som om hun tar ei heklenål og kyler nedi der. ævve!
*titte tei!* Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Ja gjør det:D Nyskjerrig på hva det er.. Jeg er 38 uker på vei, og jeg har å disse stikkningene, begynte å lure om det var noe galt, men siden det var flere som satt ord disse smertene, så tar jeg det litt mer med ro:) Vi gjør oss kanskje bare klar til fødselen?
Bea80 & Gullgutten Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Tror det er normalt, jeg har det av og til også ;) Føles som strøm inn i blæren....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå