Gå til innhold

Er dere like effektive alle sammen her inne....???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at dere snart er i mål hele gjengen og er så effektiv.

Jeg selv synes ikke jeg får gjort noe til jul.

Eneste vi har bakt er pepperkaker og pepperkakehus.

ikke har jeg vasket ennå, ikke har jeg pyntet og ikke har jeg handlet julemat.

Har også noen smågaver igjen som må handles :-(

(men de som er handlet er ferdig pakket)

Samboer har holdt på i hele helgen med å liste i stuen.Skal jo selge på nyåret så det er vel på tide vi blir ferdig.

Igår hadde vi en bekjent her å klippet alle ungene også bar det rett i besøk.

Idag må jeg til lege med nest yngste som har hovnet opp foran ene øret, Og minstemann har fått øyebetennelse.

Heldigvis så skal vi ikke være hjemme hverken julaften eller 1 og 2 dag, så det er ikke allverden som trengs å handles.

Men jeg har jo hele uken på meg(etter arbeid).

Sukk,,,,,,, Jaja julen kommer uansett og jeg blir vel klar i år også

Ha en fin dag alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje mannen kunne kommet hit og tapetsert et par vegger for meg også;-))

Er ikke så effektiv jeg da!

Vaske måtte vi uansett, bakingen har vi hoppet over, skal fikse det vi skal ha neste dagene, julegavene er ferdige, men that`s it:-))

Og så lenge dere ikke er hjemme de tre dagene, så er det jo ikke noe å styre så mye med vel?

Jul blir det uansett og fint er det:-)

Ha en fin dag du også!

Skrevet

Jeg har alltid tatt livet med ro... Det er vel derfor jeg greier og bo i et oppussingsobjekt????

Det blir jul i år også.... :-))...

Så med fire unger, så må jeg vaske flere ganger før jul uansett:-))...

Skrevet

Kunsten er å snakke masse om det som er ferdig. Du har jo gjort masse. Du har bakt pepperkaker og pepperkakehus og du har handlet mange presanger og pakket dem inn. Alle barna har klippet håret, mannen har listet i stua. Da er det bare småplukk som gjenstår. En tur i dagligvarehandelen og et sveip over huset med støvsugeren og så blir det jul i år også.

Jeg er kanskje effektiv når jeg setter i gang, problemet er å finne startkablene. Jul blir det heldigvis uansett :-D

Skrevet

Effektiv er nok litt overdrevet ja!! Til jul setter vi rød sløyfe på hybelkaninene, de blir så søte atte!!

Bare pakkene er i hus og maten er klar, så blir det jul!! Dere kjenner igjen følelsen som kommer sigende litt seint på juleaften? Alle er mette og gode og fornøyde med pakkene.... og så tenker man.... hvorfor i all verden stri jeg sånn med dette da?!?

Skrevet

Svar til hovedinnlegger: JA!

He he he he he....

Skrevet

hei kjære 2 store og 2 små, jeg har gjort akkurat det samme som deg, minus å ordne det rommet og liste og klippe håret og gå til legen med to unger, men jeg syns jeg nesten er ferdig med juleforberedelsene... hehe

opp med hodet du raske pike, vi er jo dritflinke både du og jeg. La de andre stryke duker og vaske loftet.... for hos en moden mamma er det alltid koselig uansett!

God Jul!

God klem fra

Skrevet

Har igjen en god del, ja! Og så sitter jeg her i stedet for å vaske ferdig badet! Ha, ha!

Har igjen gave til min kjære, og det plager meg en god del!

Vi har ikke fått ordna julekort!!! Men min kjære skal visst (????) ordne det i kveld. Øh... gjenstår å se.

Mangler også en del andre gaver. Og handling. Og litt vasking.

Men: Jeg har laga et dukkehus til min niese på 2 1/2 år, og det er så å si ferdig. Har tatt et gammelt, billig veggskap i to "etasjer" som jeg har tapetsert og laga skillevegger i. Har kjøpt litt møbler, sydd gardiner og en liten sofa. Har klipt ut bilder fra møbelkataloger som jeg skal lime på veggene. DET har jeg gjort, og det er jeg veldig fornøyd med! Tenker berta blir glad!

Skrevet

for en fantastisk gave! Datrenger ikke de andre får noe syns jeg. he he... En ufattelig fin gave holder... Så utrolig flink du har vært, og er! jeg bøyer meg i smulene!

Skrevet

Uff; nei her blir det rett og slett ikke jul. Småen tar for mye tid og krefter. Har ikke fått kjøpt en eneste julepresang ennå. Ikke en gang til ungene :-( Var ikke noe kupp å bli alenemamma rett før jul nei :oP Melder meg på neste jul igjen i stedet jeg :-) Har et helt år på å forberede meg nå så det skal jeg klare :-)

Skrevet

Kjære lucky7,

Nå fikk jeg helt vondt inni meg!!!

Uff, skulle ønske jeg bodde i nærheten så skulle jeg jammen ha stilt opp for deg!

Har ikke du store barn også, sett dem i sving så blir det nok klart skal du se:-))

Men uansett, så har du godt humør og det kommer man langt med her i verden - så det så;-))

Og jula, ja den kommer neste år også den:-)

Sender en klem jeg

Skrevet

Alle barna bor ikke hos meg, og hun eldste er nå helst overalt ellers. Måtte ta i bruk trussel om husarrest bare for å få henne til å ta rommet sitt ( etter mange ukers masing). Husarrest har jeg brukt kun én gang i løpet av mine 17 år som mor. Så ungehjelp krever nok bare mer krefter fra meg nå.

Jeg trenger den energien jeg har til å ta meg av småen, så da gidder jeg ikke bruke energi på å være skuffet over alt jeg ikke rekker :-) En kommer så mye lenger med godt humør :o)

Var noe annet jeg skulle skrive og, men det forsvant i ammetåka nå når småen begynte skrike på oppmerksomhet igjen :-)

Men takk for omtanken Attpåklatten :-)

Skrevet

Bruk energien på småen du, høres jo veldig koselig ut det da:-) Og det andre er der og venter den dagen du er klar for det igjen:-)

Ha en fin dag!

Skrevet

Stor klem til deg Lucky7.

Du blir nok klar til jul du også....

Jeg fikk nå gjort en del idag da, når jeg måtte være hjemme med de 2 minste.

Så nå har jeg tørket støv til jul, pyntet alt(utenom treet) og ikveld skal vi bake kakemenn og sandnøtter.

Mer gidder vi ikke å bake i år.

Har også skiftet på senger og støvsugd gulv.

Gleder meg faktisk bare til julen er over, så jeg kan begynne å pakke og komme igang med salg av leiligheten.

Får ta julen igjen neste år når vi har hus og større plass :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...