dritgrei hei hei! Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 he he - i alle fall nesten... man får gjort mye med gode venner i øret... :-) Mitt husmortips er fra nå av: ring en god venn og begynn å rydde! - Legg på å ring en annen god venn og rydd litt til. To timer senere har man fått ryddet mye, pratet mye, tatt en røyk eller to, tatt en kopp te, og fått varme tanker i hodet om de vennene som har viktige plasseringer i hjertet! Det kaller jeg effektivitet, på høyt koseplan! Natta fininger, dere sover jo nå (fornuftige kvinner), og det gjør jeg også om kun kort tid. klem fra
Ronja65 Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Jeg har skaffet bredbåndstelefon så da betaler jeg ikke telleskritt og kan rydde å snakke gratis både til sverige, danmark og innen norge.... så gjett om jeg er effektiv:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2006 det er vel det beste husmortipset jeg har sett.... det kan vi tipse attpåklatten om ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå