Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 For nøyaktig en uke siden så tok jeg av alt trekket på begge sofaene våre i stuen og vasket dem. Har hvite sofaer og de trengte sårt til en julevask. Det tar jo tid å vaske og tørke alle putetrekk samt resten av trekket som utgjør armlen og rygg, kappe etc. men til slutt så fremsto de som nye og rene. Igår da jeg dro på sykebesøk så fant sambo ut at han skulle gjøre akkurat det samme, for han har jo ikke sett at det allerede var gjort. Og han husket at jeg nevnte for noen uker siden at det måtte gjøres før jul...........så her sitter jeg nå med fjartenhundreogtretti nyvaskede trekk.........igjen..........som bare tar LITT tid å tre på igjen.......................joda..........tar det imorgen jeg........kjekt med huslige menn altså....det er ikke det.........;-)
Natteravnen* Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 He-he, har dårlig erfaring med at dei er so effektive eg, iallefall....................Du har iallefall rein sofa. Må nesten sitte på golvet dokke no, så den ikkje blir skitten igjen......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2006 Ha ha ha, ja kanskje det er sånn det blir her nå! Husker jeg kjøpte den sofaen for 4 år siden, tenkte at jaja, nå er jo barna så store og her skal vi ha en lekker jenteleilighet...............hahahahahaha, varte ikke lenge verken med hvit sofa eller jenteleilighet da.........nå er det både småbarn og en mann her;-))) Og vi koser oss med det, alle sammen:-)))
Ronja65 Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Det er tanken som teller kjære klættis:-))))
Maud Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Han er jo lydig mannen din da. Hadde vært fint hvis dobbelt rent ga dobbel så lang tid før de blir skitne igjen. Det at han ikke så at det allerede var gjort, viser jo at du ikke trenger å vaske for hans del i hvert fall. Skitne, ja - Klatten sa jo at de måtte vaskes, så da gjør jeg det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå