Superlis Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Nå er familiebesøket til eldste mann unnagjort,15 år fyller han om to dager!! Er rart å se hvor voksen han er blitt, men er heldigvis mamma sin godgutt enda...enda får vi gode klemmer:)) Stresser like mye hvert år,baker,vasker,gjør ferdig de julegavene og julekortene som skal avgårde denne dagen...og nå er dagen over og jeg kan vende tankene mot julebakst og julevask...skal ikke skryte og si at jeg baker og styrer så fryktelig,men litt iallefall. Det er kos med besøk,og deilig når alle er dratt,huset er ryddet igjen og mor kan sette seg ved dataen,har ikke hatt tid i det siste!! I morgen blir det pepperkakehus pynting og de siste julegavene skal i hus!! God jul:)....Snart...:=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 God jul selv:-)) Gavene er ferdige, men maten står for tur. Skal ha huset fullt 1.dag med ekte svensk Emil-julebrunsj, og skal forberede mye av det denne uken (kjekt med fryser:-) og mesteparten er handlet inn. Ellers er vi ikke så veldig intr i mange av disse julekakene som alle her hjemme synes er tørre og kjedelige, så da gidder vi ikke bruke så mye tid på dem. Men Delfiakaken, risbollene, marsipansnopet, kransekaken og godteri, se det skal klargjøres. Og pyntingen tar vi fredag tenker jeg, og da er det jo rett og slett klart til jul:-) Helt uten stress, for en gangs skyld.
Ronja65 Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Så flott grattis... Min sønn ble 15 år i dag.... Tenk de er så store men samtidig så små:-)) Vi reiser hjem til Sverige over julaften drar videre til Danmark over nyttår. Så jeg tar det helt med ro, med juleforberedelser i år. Hadde min eks, hans foreldre og søsken med familier til middag i går. Det vært faktisk en riktig så hyggelig fest. Men godt det er godt at bursdagen er over nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå