Tausa Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Han skal i 40 års dag til felles venninne. Begynner å få kalde føtter nå. Tenk om noe skjer og han er borte? Har to barn fra før og det blir litt å styre med om det skulle være noe akkurat den helga. Bør jeg be han om å bli hjemme? Er engstelse god nok grunn til å kreve det av han? Kan hende dette innlegget kommer to ganger siden jeg ikke fikk det ti første gang.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Mannen min hadde ikke fått reist....
kokosbolle Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Hadde jeg ikke hatt noen tegn eller vondter hadde min samboer fått reise. I værste fall får han hive seg på flyet og krysse fingrene for at han rekke fødselen. Et vennepar av oss fikk 13 dager for tidlig, og han var på jobbreise i utlandet. Var i Norden, så ikke så langt unna. Der gikk vannet på kvelden, og han kom hjem med første fly dagen etter og fikk være med fra vondtene begynte og til babyen var ute. Hvordan har dine tidligere fødsler vært da? Har de vært kjemperaske, er det jo en risiko for at det samme vil skje dene gangen. Gikk du overtid? Da kan det jo hende at du gjør det denne gangen også? Alt i alt, dette blir vel en vurdering du må ta selv, men dette var mine tanker om temaet.
wirre;o) Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 hadde jeg ikke truffet ham med hagla på vei ut, hadde han fortsatt ikke trengt å komme tilbake etterpå. det er forskjell på å reise fordi han skal i bursdag og det å måtte reise utenlands pga jobb. ville kanskje følt det annerledes om jeg hadde ett stort apparat rundt meg, som kunne ta meg av barna om det skulle oppstå noe. dessuten.. burde ikke han tenkt dette selv, han har jo to fra før, og burde vite hva det innebærer for deg. men jeg er jo litt bitch fra før da...
currrly Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Veldig kip situasjon! Jeg gruer meg veldi til januar for da reiser min sambo på treningsleir (er jo jobben hans..) en uke.. altså 20-27 januar og termin er 4 feb.. Må ikke få mens han er borte!!!!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Her i huset hadde vi sett formen an litt,han hadde helt sikkert fått reist. Når jeg skal føde,kommer mannen min hjem fra jobb i utlandet 1 uke og 2 dager før termin. Regner ikke med det skjer så mye før termin jeg..
SpongeBob Skrevet 18. desember 2006 #7 Skrevet 18. desember 2006 Gubben min skal i et bursdagsselskap i "den andre enden av landet" tre-fire uker før termin, og har vel sjelden vært så flat som da han innrømte at han hadde sagt ja og hadde lyst til å dra. Gjett om han ble paff da jeg erklærte at jeg syntes det var en kjempegod idé og at han burde ta seg fri noen dager ekstra og treffe gamle kompiser osv... Nå må det legges til at vår første brukte fire døgn fra vannet gikk til han endelig så dagens lys, så vi tror kanskje ikke det blir noen styrtfødsel denne gangen heller:)
Mammaja 120107 Skrevet 18. desember 2006 #8 Skrevet 18. desember 2006 Det er lov å ikke synes det er ok. Det må du føle på selv hvor komfortabel du er med det. Hadde det vært meg hadde det kommet an på om jeg hadde annen familie i nærheten. Hvis du må levere de større barna et sted og være uten noen av dine nærmeste på sykehuset hadde det ikke vært aktuelt. Det tar jo fort noen timer å fly hjem.
Tausa Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 18. desember 2006 Takk for vel begrunnede svar! Får se an formen litt. Hadde to kjappe fødsler og har ellers ikke noe famiie i nærheten, men desto flere gode venner. Vi sfår se når det nærmer seg hva jeg synes da!
25 år gammel mamma Skrevet 18. desember 2006 #10 Skrevet 18. desember 2006 Mannen min hadde heller ikke fått dratt, men hadde heller ikke ville reist.Jeg har 5 uker igjen, men han drar ikke noe steder nå heller, som er langt unna..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå