Gå til innhold

Jeg fikk en B!

Anbefalte innlegg

Skrevet

he he.... tenk så fint! hurra hurra, og god jul! er dere stolte av meg nå?

klem fra en svært fornøyd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dritstolt!!!!!

Flinke flinke deg - hipp hurra og vel overstått:-)))

Nå kan du puste rooooooooolig ut og lene deg godt tilbake, med et tilfreds smil om munnen:-)))

Skrevet

will do, skal bare rydde litt først... :-)

Skrevet

Skrev nettopp et innlegg om å kunne tenke på jula!! Nå kan du det dritgrei!!! Du har vært kjempeflink,eller rett og slett dritflink!!!! Gratulerer!!

Skrevet

Gratulerer!

Jeg ble nysgjerrig på hva du fikk B i, jeg! Hva slags fag?

Skrevet

sosialantropologi....... veldig artig tullefag!

Skrevet

gratulerer så mye !!!!

nå må du ta deg en velfortjent julebrus og en stoooor pose julemarsipan.feir så det smeller.=))

du har vært flink,kjempeflink!!!!

Skrevet

Hurra for deg. Jeg har for et par tre år siden tatt noen poeng... og fikk en B... så jeg husker den gode følelsen.

Så kos deg med B:n og ha en riktig fredfull og deilig jul..:-)

Skrevet

Gratulerer! Du er flink du. Etter litt startvansker, så drar du i land en så bra karakter. Hipp hurra! Ja, jeg er stolt av deg :-)

Skrevet

Tullefag!? Hm... Sos.ant. er vel et veldig viktig fag i dagens globale verden, vel? Jeg trodde at det var stort sett realister og håndverkere som omtalte faget på den måten, og ikke dem som har studert det selv! :-D

Kan jeg spørre hva du skal bruke faget til? Hva slags jobb og annen utdanning har du/ sikter du inn på? Beklager om du synes at jeg er nysgjerrig! Jeg er sosiolog selv, og jobber innen utdanningssektoren...

Skrevet

Grattis grattis, du dritgreie og dritflinke!!!!

Ornær sæ alltid vettu :)

Skrevet

jeg liker best å kalle deg forundringsautomaten :-)

artig at du spør!

Nå har jeg studert litt av hvert, og da blir det litt rart å avslutte med sos.ant. hehe. Etter å ha stilt spørsmål i fem år, blir det litt rart å plutselig få utdelt redskaper for å liksom finne de endelige svarene på hvorfor folk gjør som de gjør. Jeg liker faget helt klart, men jeg liker det best inni hodet mitt i samhandling med krl og ped. Da blir det spennende, men det er jo et tullefag.... et helt fagområde bygget opp for å bevise at alt henger sammen, men det vet vi jo, og de som bør bry seg om det bryr seg jo ikke likevel...

Det er det jeg mener med tullefag, det er viktig, men det blir litt tafatt føler jeg, fordi jeg velger å påstå at det ikke for meg ser ut til at kunnskapen blir brukt der det er bruk for den.

:-)

Jeg vet ikke helt hva jeg vil jobbe med. Jeg er dårlig på administrasjon, og ganske god med folk, så skolen er vel ikke langt unna tror jeg....

Skrevet

takk jenter! Jeg hadde jo så fin heiagjeng midt i skrivinga der... da er det ikke rart det går fint.. :-)

Skrevet

Når jeg er ferdig med amminga, kan jeg kanskje skifte navn til forundringsautomaten. Eller forundringstomaten! Eller Fru Undring. Jeg er i hvert fall nysgjerring og full av undring!

Jeg kjenner ikke til sos.ant.-faget så godt at jeg kan si imot deg her. Men dette med å bevise at alt henger sammen: Er det ikke meningen at vi skal kunne bruke en generell forståelse for kultur til å forstå hverandres kulturer? Det har vel å gjøre med at "alt henger sammen"?

Angående det at de som bør bry seg ikke bryr seg likevel: Det har jeg også tenkt på. Hvis du mener at de som studerer faget er de som trenger det minst, og at de som burde ha studert det, holder seg langt unna! Det å tenke sånn er kanskje å blande sammen et normativt aspekt og et faglig aspekt, men jeg mener likevel at når det gjelder sos.ant., så bidrar kunnskap til åpenhet og gode holdninger til andre kulturer. For det er vel ingen som er uenig i at toleranse for andre kulturer er et mål i verden i dag!

Håper du finner ut hva du skal jobbe med!

Skrevet

Så flink du er, dritgrei!!!!!!!!!!!:-)))

GRATULERER!

Nå tenker jeg det er deilig med advent og jul i dritgrei-hjemmet!:-)

Jeg er så stolt av deg, at!!!:-)

Og det kan du jammen være selv også!

Skrevet

Dritflau jeg nå da. Har jo ikke fått med meg dette jeg da. Grattis Dritgrei!!!! Nå også som Dritflink, men DET visste vi jo!!!!! Kos deg og nyt seieren. Og sos.antr. er da ikke tull da. I følge min mor er det denne type fag jeg burde ha valgt i stedet for det jeg valgte. Passer bra til folk som er flink med folk. Og det er DU!!!!!!!

Så ja, kjempestolt over at jeg har fått blitt litt kjent med ei så Dritkul og dritflink dame ;-)

Skrevet

Du er dyktig!!! Litt seint ute med gratulasjonen, men jeg har knapt nok hatt tid til å lese innlegg de siste dagene:)

Skrevet

Gratulerer!!! Flottesen!!!

Nå kan du bare la julen komme! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...