MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Før jeg ble gravid med førstemann brukte jeg trionetta p-piller, og hadde derfor mens i den pillefrie uken. Da jeg sluttet på disse, ble jeg gravid i 1 pp. Nå prøver vi på nr 2, og jeg har brukt cerazette etter førstemann ble født, og ikke hatt noe mens når jeg har brukt disse... Jeg sluttet på de 1 des, og hadde bittelitt blødninger 5-10 des.. Er jeg da i 1 pp? Kan jeg ha EL sånn ca nå da? Tenkte å teste på julaften, og på nyttårsaften dersom den er negativ på julaften Aner jo ikke når jeg har IKM jo... Hurtigtest.no er forresten den billigste plassen å bestille tester:) Har bestilt 2 ganger, og har enda ikke fått noe faktura på epost *Bank i bordet*
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 vanskeli å si. Det ambefales å begynne med EL tester fra dag 12 vs du ikke vet hva syklusen er. Så du må vel begynne snart, Jeg hadde EL på dag 20! Så da har jeg en syklus på 34 dager. merkelig.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2006 skal gjøre det etter nyttår tenkte jeg... Legen min påstår at jeg er veldig fruktbar, og at jeg må være flink til å huske prevensjon når jeg ikke vil bli gravid, så jeg håper jo at det skal gå bra Sist gang ble terminen min flyttet 2 uker, fra 15 til 1 (i samme mnd), så da var EL tidlig i syklusen... Jaja, vi får bare jobbe på, og se hva som skjer
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 hvis du er så fruktbar er det kansje ikke vits å teste for deg da. Så heldig =D lykke til da. Da blir det vel en beby i 2007 på deg =D
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2006 *håpe, håpe* ja, det hadde vært digg med en 2007-beibi vil helst ha termin i sep-okt-nov (helst sep:)) med nestemann, siden jeg har et desember-barn allerede.. ikke sååå pop å gå høygravid midt i julestria... Vet jeg er utrolig heldig da, var lettere sjokka sist da jeg fikk positiv test etter 1 pp...Hadde aldri trodd det. Det ligger nok i genene siden søs ble gravid etter omgangssyke der hun kasta opp 1 p-pille....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå