Gummelillan Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Før jeg fortsetter med årets store husvask, marlaging, stryking mm...Blir helt oppgitt over meg selv hvorfor jeg må vente i siste liten med alt? Skal ha avdelingen på julelunch i morgen og da bør alt være ferdig før 13 gode kolleger entrer Gummishjemmet. Startet dagen med å vaske vinduer sånn i 10-tiden - naboene lurte sikkert på hvordan jeg kan greie å vente til den kaldeste dagen i desember før jeg syntes tiden var inne for sånt ;-) Siden har det gått slag i slag med vask av hus og matinnkjøp. Har stekt opp kjøttboller og nå er det haugen på vaskerommet som må trylles bort. Før det erklæres natt må også iskaken ha blitt tryllet frem på kjøkkenet og fryses ned, samt siste shining av huset gjennomføres.. Ja, og så må jeg vel få opp julenekene og litt pønt også, men NOE må da vel kunne gjenstå til i morgen formiddag..? Klapper meg selv på skulderen i det jeg sier; Stå på Gummis, dette klarer du!
phantomet Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Du er fantastisk flink Gummis!!!!!!! Dermed fikk du et ekstra phantomklapp på skulderen...*smiler* Du er en effektiv dame når du setter i sving, så om du sparer noe til innspurten imorgen, så går sikkert også det greit. Klem klem og masse heiing med elgkostyme (Spør dritgrei, det må til!)
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Hva i all verden skal kollegene dine gjøre inne på vaskerommet!?! ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 du er dritflink gummis!!! jeg klapper deg på skulderen jeg også - kjenner du det? også gir jeg deg en klem og heier vilt og hemningsløst!
Superlis Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 Stå på!! Jeg satt meg akkurat ned for å puste litt,har hatt besøk i dag og har styrt på hele helgen! Lykke til..Men husk at du ikke må ta deg helt ut!!!!))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. desember 2006 #6 Skrevet 17. desember 2006 Tror jeg rett og slett nominerer deg til SUPERWOMAN of the YEAR!!! Kjære deg som du fikser og ordner..........kanskje du er bakkvinnen hos ORDNING & REDA-konseptet??? Kan ikke du lage en tråd med noen av triksene dine? For jeg er helt sikker på at ihvertfall jeg har ett og annet å lære om effektivitet i heimen av deg:-))) Og du, jeg tuller ikke, jeg kunne tenkt meg noen effektive råd:-)) venter i spenning:-)
Ronja65 Skrevet 18. desember 2006 #8 Skrevet 18. desember 2006 Kjære supergummis... Dags at trekke pusten dypt in og ut.... sån ja....Ta det med ro.... Du er bare super mega kjempeflink og kjempesøt....Du får en kjempefin dag i morgen:-) Selv så skal jeg ordne kaffekopper, 200 julebrus, pepperkaker og 200 klementiner til juleavsluttningen på friidretten imorgen... Heldigvis så er det en annen dame som tar seg av inhandling av gaver til trenere og oppmenn. Lykke til imorgen da.... det blir en kjempefin lunsj:-)
Karomamma Skrevet 18. desember 2006 #9 Skrevet 18. desember 2006 Du er vel i full sving nå, men LYKKE TIL!!! Tror du ordner biffen lett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå