Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Håper jeg får den! Det var bare det jeg ville si
SK&Maylen Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Da krysser vi fingre! Du få skrive kors det gjekk
hererjeg Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Lykke til, skal krysse fingrene for deg att du får den
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Jaaaaaaaaaaaaaaa! Jeg fikk den! Juhuuuuuu.... hehe..... Skal bli deilig å fa en koselig leilighet til meg og barna
Mamma+2 Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 GRATULERE så mye, det var da koslig få den beskjeden før jul. Lykke til . GOD JUL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå