Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Er så redd for å forbli aleine for alltid, hvor ska jeg møte noen? Er de evt bra nok som stefedre for lillegutt? Vil jeg kunne stole på dem eller vil jeg få hetta og gjøre det slutt fordi jeg ikke fikser fsate forhold? Når i alle dager ska man fikse faste forhold? Ser folk helt ned i 17/18åra som har kjærester de har vært sammen med i både 1 og 2 år... Mitt lengste forhold varte i 5 mnd..Jeg har en jeg liker veldig godt, men vet ikke om det noengang kan bli noe.. Har kjent han siden jeg var bitteliten og han er verdens beste... men han er nok bare kompis, han har rota en del med ei jente en stund nå... etter at det ble slutt me dem da.. uff, bare rot, men jeg blir snart sprø, vil ikke være aleine for alltid:(
SK&Maylen Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Kjenner feelingen, har vert singel alltid eg! Men eg tenker at eg har enda god tid, og uansett så har eg jenta mi! Vil ikje vere aleine for alltid eg heller, vi finner de til slutt, de kommer når vi er klar!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Jeg har gitt opp.....nå er mitt mål å få en god utdannelse, så en god jobb slik at jeg kan ta meg av den sønnen jeg alt har og eventuelt ett barn til på egenhånd....
Galskapens overhode Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 vet akkurat hvordan du har det,. For meg endret det seg når jeg bestemte meg for at jeg IKKE skulle ha kjæreste de neste 2 årene (i sommer).. Har nå verdens skjønneste kjæreste og til sommeren blir vi samboere..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #6 Skrevet 17. desember 2006 Jeg er HI, og var ikke mitt innlegg det siste fra anonym... jeg har nok med min lille:)
SK&Maylen Skrevet 17. desember 2006 #7 Skrevet 17. desember 2006 Hehe, oki, vart litt forvira plutselig
lille oss Skrevet 18. desember 2006 #8 Skrevet 18. desember 2006 jeg vet veldig godt hvordan du har det! men det er faktisk sant som de sier; han kommer når du minst venter det og har slått deg til ro med at det er bare deg og barnet ditt bare for å forvirre deg garantert:P jeg møtte en fyr i sommer, men var så usikker på om jeg hadde tid til en kjærest,at det ikke kom til å gå utover tiden jeg hadde til jenta mi... jeg brukte faktisk 5-6 mndr på å slå meg til ro med at jeg måtte vel få til å ha tid til dem begge to når "alle andre" klarte det nå har vi det kjempebra, men tar det hele med knusende ro..
mamman&andrea Skrevet 18. desember 2006 #9 Skrevet 18. desember 2006 Jeg var så drittlei av mannfolk etter å ha vært i forhold siden jeg var 14, så når singellivet kom når jeg var 18-19, så nøt jeg singellivet fullt ut. Men så traff jeg en super kjekk kar på en fest, og alt bare klaffet. Vi har nå vært sammen i ett år og er samboere Så ikke heng deg så mye opp i det, det kommer alltid noen som gir de "rette" følelsene! For å svare på det andre du spør om. Har selv aldri hatt noen lange, skikkelige forhold. Lengste var med far til barnet mitt, men det var mye på og av der. Så dette er vell mitt lengste forhold, ett år, uten av og på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå