Labbetøs Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Kjøpte denne i dag. Nå er den i hus, og jeg gleder meg til å poppe ut ungen og starte på "komme inn i kjolen-slankekuren" min. Bør tilbake i min ordinære form innen 5-6 mnd etter fødselen, men det skal gå bra det. Lilletulla mi kommer hvilken dag som helst nå. Hva syns dere om kjolen??? http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=8772804&sid=8aSfZTYyP417126&pos=13&tot=24
*lilleFrøkenSta* Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 ser kjempe fin ut! litt spesiell, men ikke for! Kommer fort i form igjen, det gjorde iallfall jeg:-) ingen ekstra innsats, utenom amming;-) lykke til med fødselen da! er det første?
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 oi, så heldig du er som får to ting på en gang Lykke til med fødselen! Blir litt missunnelig her jeg nå, begynner å bli klar for nr 2 Og det var en veldig fin kjole som du blir veldig fin i! Når skal bryllupet stå?
Labbetøs Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2006 Takk takk til dere begge. Jeg er selvfølgelig kjempefornøyd med kjolen selv også. Dette er vårt første barn ja. Har 18 dager til termin nå, så det blir spennende å se om hun kommer i januar eller i desember. :-) Vi gifter oss 16 juni. Har begyndt å lage invitasjoner nå, men det går alt for treigt. Vi blir ca 70 til middaga, og ytterligere ca 30 til kaffe etterpå. Og jeg har rukket 6 invitasjoner!!! Det værste er at de bør sendes ut i januar (noen skal f eks til USA) og det gir meg 4 uker på å bli ferdig. Og innenfor de 4 ukene er det jul, nyttår OG fødsel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå