mamman til snupp Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Ja, det kan man. Hva slags el-test bruker du? Jeg fikk negativ test på alle slags tester bortsett fra Clear Blue digital, den ble positiv. Men man kan ha el om absolutt alle tester er negative også.
Nøtt Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2006 Jeg har brukt Quick Response. Trodde slike tester skulle være pålitelige jeg..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 Ja det kan du. Noen ganger hopper LH-et såpass at man kan misse det med el-testene. Feks hvis du tester om ettermiddagen så kan du ha hatt en topp midt på dagen, men innen du får testet så har det sunket igjen... Så det er ikke alltid testen det kommer an på )
brooklyn Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 Ja det kan du. Jeg tisset forgjeves på pinner (clearblue) uten at den viste at jeg hadde eggløsning. Hadde sex på trass og jaggu ble jeg ikke gravid. Denne gangen teller jeg dager istedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå