Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 med julegaver:-) Tror jeg tralala........håper ikke det dukker opp noen uventede............Eneste jeg ikke har pakket inn er den til søsteren min, for det er ikke mulig. Vi har nemlig bestemt oss for at vi skal ha en real gourmet opplevelse på restaurant, to søstre og en bror og det gleder jeg meg masse til!!!!!!!! Flere som er helt ferdig?
Karomamma Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Så kjempefin julegave til søsknene, og spesielt med tanke på situasjonen Du kan jo pakke inn et hjemmelaget gavekort til henne, for eksempel med et fint bilde av dere tre? Vi er helt ferdige med julegaver og annet stress! I ettermiddag skal Karopappa og snuppeline levere noen presanger til familie og venner her i Oslo. Jeg skal i badekaret mens de er ute av syne. Vedlikeholdsarbeidet tar jo lengre og lengre tid etterhvert som årene går, så jeg må vel sette av noen timer... Men etter den stunden på badet i dag er jeg HELT ferdig til jul
Velve Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Ferdig og ferdig.....nesten ferdig! God matopplevelse til dere søskna!
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 færdi ??? jeg??? heheheheheheeeeeeeeeee.....argh.... nei,her er det ennå mange igjen...ungene å noen til... har akkurat printa ut bilde av barnebarn.så er det å vente til han våkner,så jeg får han til å trø på papiret...=0) han skal lage julegave til mamman og pappan han.
Trollmora Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 Ferdig ? Tuller du????? Nei denne uka er det blitt gjort lite. Har vært på jobb i ca 56 timer denne uka, og da blir det ikke gjort noe særlig. Til uken har jeg derimot kun en arbeidsdag (9 timer) og det blir godt! Trollfar har tatt seg fri, så mandag, tirsdag, onsdag skal vi gjøre oss ferdige. Vaskehjelpa kommer tirsdag, trollmor til frisøren på onsdag og alle forberedelsene skal være ferdige på fredag, inklusive mathandlingen. Neste jul har jeg en annen jobb så da regner jeg med at jeg slipper siste ukes julestress )
Maud Skrevet 17. desember 2006 #6 Skrevet 17. desember 2006 Jeg er nesten ferdig, mangler en gave. Har også gjort meg ferdig med julebaksten. Nå er det pepperkaker, julemenn, chocolate chip cookies og et stort pepperkakehus her. Er fornøyd med meg selv :-D
Superlis Skrevet 17. desember 2006 #7 Skrevet 17. desember 2006 Er nok ikke helt ferdig...flinke deg da!!!! Skal avgårde i morgen og kjøpe siste rest tenkte jeg:)))
Ronja65 Skrevet 18. desember 2006 #8 Skrevet 18. desember 2006 Skal bare handle in en liten gave... så er alt ferdig. På torsdag setter vi kursen mot dalarna....Det gleder vi oss til:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå