Gå til innhold

Håper noen tar seg tid til å svare på dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg og lillegutt er nødt til å flytte ut, orker ikke bo sammen med en som ikke viser noe kjærlige følelser for meg lenger og som ikke stiller opp når jeg eller lillegutt trenger han..

Det er bare det at det er han som eier huset jeg har nesten ingenting. Vi er ikke gift. Ikke samboerkontrakt. Jeg jobber ca 50% med dårlig lønn og har barnehageplass de tre dagene i uka jeg jobber, bilen jeg kjører er heller ikke min..

Kan noen være så snille å fortelle meg om jeg og lillegutt kan klare oss alene? Får man noe støtte til å skaffe seg en leilighet??

Kan man få det til å gå rundt eller kommer vi til å bli lutfattige og nesten ikke ha råd til klær? Det er dette som skremmer meg, at lillegutten min på to år skal vokse opp uten at jeg har noe ekstra å gi han...

Ikke har jeg tv, sofa, bord, stoler, ingenting.

Håper noen tar seg tid til å svare for jeg har det kjempefælt nå. Og selv om jeg synes at faren til sønnen vår er en selvopptatt unge så elsker jo gutten han. Det kommer til å bli kjempetøft for lillegutt å ikke bo sammen med han mer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har han et hjerte i det hele tatt hjelper han deg nok på vei, om ikek deg så ihvertfall lilloegutt...han vil nok ike at sønnen skal gå klær som er for små...

har du snakket med trygdekontoret?

det finnes nok noe hjelp der ute for deg og din lille...

tror det skal gå bra jeg :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Snakk med trygdekontoret. Tror du får den hjelpen du trenger der. Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...