Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Har hatt vanlig avføring eller heller litt hard mage hele svangerskapet - men siste uka har det endret seg totalt. Nå må jeg neste springe på do 2 min etter at jeg har spist eller drukket noe, og avføringen er blitt fra bløt til diareaktig. Er dette en av "gledene" med å nærme seg termin? Ikke helt vant med å måtte gå på do 4-5-6-7 ganger pr dag. Tror ikke det er noe jeg har spist heller, for der er jeg ganske forsiktig. Velger å være anonym nå gitt : )
Kjm79 Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Dette har jeg også lurt på! Har det akkurat som deg. Håper vi får et svar på dette.....
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Jeg er i uke 36 og har nylig fått det samme problemet som deg, men om det er normalt med tanke på at det nærmer seg termin aner jeg ikke. Men jeg kan jo også håpe på at noen har svar på det, så da henger jeg meg på denne tråden !!
Desember17*overtid* Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 Eg har bare hatt litt diaremage av og til, men har høyrt at vist ein får kraftig diare så skal ein komtakte lege. Det er ikkje normalt med voldsom diare....så eg hadde nok ringt føden eller noe, 6-7 ganger for dagen er ganske heftig da...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 Hmm...tror jeg ser det an litt til. Fant en tidligere tråd som viser at flere har slitt med samme problem når det nærmet seg. http://www.barnimagen.com/forum/thread/7391668 Men takk for råd - ringer om det fortsetter sånn som dette : / HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå