Gå til innhold

hei og hopp å god morgen,,har ett spm her å:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

klarer jo ikke svare på noen ting her.....må logge meg inn å ut her,,hehe....

men dere, har dere ømme pupper når dere har el??

er så øm og har små blødninger i dag,,..kan det være el?, eller tidlig mens??har el i dag ifølge elkalk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, hoøder på å finne det ut selv, men hadde litt ømme bryster når jeg fikk mens.

kanskje du får det når du skal ha EL... Spennende da...

KLem

Skrevet

ja det hadde vært greit om det er el ja..for vist mens kommer i dag blir jeg tulle rusk i hodet mitt:)hehe..

Skrevet

Hvilke dag er du på da?

Jeg har nå hatt mensen i 7 dager, slitsomt... hehe, håper hun stikker snart denne tanta...

enten så skal jeg ha EL på tirsdag eller julaften, neste søndag, håper på søndag...

Skrevet

jeg skulle ha mensen på tirsdag, men fikk den i natt. Trodde nesten at jeg var gravid, men jaggumeg kom den ikke likevel =(

Skrevet

jeg er på dag 15, så da er det vist 2 dager til el...men er inni fr.bar periode..ja det pleier jeg og å ha,, det er leeenge...

prøver dere igjen eller??:):)

er lenge siden jeg har vært her...

Skrevet

det er sååå kjipt, forige mnd var jeg 3 uker over ikm.. det var kjipt det,...men jeg har bare begynt å tenke att når tr kommer, er det en ny kjanse ti å prøve...:)

Skrevet

vi gjør nok det...men jeg ble så lei meg...spess. når man tror man er gravid også blir mann spådd at man er det osv...!

Vi har tross alt prøvd på dette i 3år uten og lykkes...eller dvs jeg har vært gravid 2ganger før, men har mista.

Men akkuratt nå orker jeg ikke tenke mere på det...nå skal jeg heller fokusere på eksamen som er den 16januar...

Ønsker deg lykketil =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...