Gå til innhold

kjøpe brudekjole på nettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har kjøpt seg brudekjole på nettet her? ble dere fornøyd? synes det er litt skummel og kjøpe på nett, tenk hvis den ser fin ut på modellene og ikke på meg da hadde det jo vært litt kjedelig og betalt mange tusen for den appotil.. vet dere om noen sider på nettet der de selger brudekjoler? vil kjøpe er jo nesten like dyrt og leie så hvorfor ikke..

håper noen kan hjelpe meg med råd osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte denne i dag:

http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=8772804&sid=8aSfZTYyP417126&pos=13&tot=24

Har jo stor mage nå (19 dager til termin) men jeg tok med meg en veninne som kunne prøve for meg. Har sett på flere kjoler, og nå kjøpte jeg altså denne i dag.

Jeg vil annbefale deg å søke på finn.no etter kjoler i ditt nærområde (velg avansert søk, og velg ditt område) slik at du kan dra å se på kjolene og prøve dem. Funket kjempebra for meg i hvertfall.

Skrevet

Jeg har bestilt kjole på nettet nå.. designet den selv :) å det blir 5000 kr for den ...

johnsenbrudeportal.com

Skrevet

Jeg skal selge min kjole. Det er en Maggi Sottero kjole model Brooklyn ( ikke så mange som har den) Den ligger ute på DItt bryllup. Bor du i Oslo omegn kan du jo stikke innom å prøve den også c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...