Gå til innhold

Jeg har blitt mormor idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig kom lille engelen vår! Vannet gikk den 14. på storsenteret. Ingen veer. Hele dagen på Riksen den 15 for kontroll. Tilbake i dag den 16 kl.08.00. 3 cm åpning. Fødselen ble satt igang med drypp kl.13.00 pga infeksjonsfare hos den lille. Veene kom fort og kom med 2 min mellomrom etter ca. 30 min. Jenta mi var så utrolig tapper - jeg forsøkte jeg også, selv om jeg IKKE var rolig på innsiden. Forferdelig å se jenta mi ha det så vondt. Hun fikk epidural etter en stund og sovnet litt. kl.16.28 kom engelen "vår" til verden, 3324 gram og 50 cm lang, med MASSE sort hår akkurat som sin mamma hadde. Helt utrolig perfekt. Onkel Even, onkel Mats, moffa Stein har alt vært på besøk etter datterens ønske.Nå så Onkel Even (6 mnd kjempestor ut), og han (vi ble fort gjenkjent og ønsket velkommen tilbake). Nå er jeg hjemmom for å ordne en hel masse, og gleder meg til imorgen - det er jo snart! Gleder meg.

Tusen takk for alle hilsner underveis! Glad i dere alle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer såååå masse, Dream og resten av familien ;-)

Stor klem fra jojo og

Skrevet

Gratulerer så masse med barnebarnet :-)

Skrevet

Gratulerer som mormor!! =)

Koselig julegave,da!

Skrevet

Gratulerer så mye med liten baby yil jul.

Tenker mormora er stolt nå :o)

Skrevet

Hipp hurra for store og små:-))

Tenk at Even har blitt onkel, 6 mnd gammel! De får masse glede av hverandre;-))

Denne julen blir en helt spesiell for dere alle sammen:-))

Håper du har fått sove litt i natt!

Skrevet

Gratulerer så mye! Så flott at alt har gått bra. Det blir en fin jul for dere i år ja! Gratulerer med verdens flotteste julegave på forskudd! De beste ønsker til den nybakte mor og mormor!

Klem

Skrevet

gratulerer så mye!!!!!

å bli mormor er noe helt spesielt =0)

men pass deg,du kommer til å bli helt tussete.=)

kos dere masse med den lille.

stooor "nybakt mormor" klem til deg =0)

Skrevet

Åååååå!!! Så herlig! Deilig at det er overstått og alt er perfekt! Masse gratulasjoner til dere alle! Kjenner meg NESTEN litt missunderlig på at dere har fått dere ett nytt lite nussekrek... de er jo så herrrrlige!!!

Skrevet

Jeg er rørt og så veldig glad på deres vegne, at alt har gått fint og at gutten er vel ute...og...Ja; GRATULERER! Håper vi får gleden av å se gutten på nyåret!

Skrevet

Gratulerer så mye :-)

Det må da være minst like stort som å bli mamma selv :-)

Skrevet

Gratulerer så masse! Tenk å ha en liten onkel på omtrent samme alder som en selv. Har en liten venninne som har en onkel som er et år yngre. Da de var 3 og 2, var det veldig søtt at hun insisterte på å kalle ham onkel X ;-)

Skrevet

Gratulerer! Ja tenk at de vokser så fort at en 6 mnd baby ser stor ut i forhold til de nyfødte. Du er vel en stolt mormor og stolt mamma som har så tapper en datter! Flott beskrevet. Kos dere i jula med babyene.

Skrevet

Gratulerer så masse til både mormor og nybakt mamma!

Godt å høre at alt gikk fint. Forhåpentligvis var julegavene ferdige før vannet gikk ;-) Kos dere masse disse dagene. Finere julegave finnes knapt!

Stor klem til sprek mormor fra

Skrevet

Jeg vil gratulere på nettet også!!!!!!!! Hurra, hurra ,hurra for Bestemors håpefulle som gjorde en knallgod jobb:):):)

Skrevet

For en super førjulspresang!!! Gratulerer kjempemasse!!!!

Skrevet

Nei så flott...Det høres ut som om både mormor og mor greide seg fint:-)). Det er tøfft og bli satt i gång. Ofte mye vondere da riene kommer mere brått på....Synes dere skal være stolt av både mor og mormors innsats... Så det så:-))

Ha en fin jul kjære dream familien... Lykke til både store og små...

Ha det så fint.... klemz

Skrevet

TUSEN TAKK alle sammen. Så koselig med mange lykkeønskninger.

I går kjørte jeg stolt hjem fra Riksen med en strålende mamma og et vidunderlig barnebarn. Engelen har et godt sovehjerte (i motsetning til sin onkel) og var kun oppe en gang for pupp inatt, sover masse om dagen også. Han ligger i vugga i stua, så vi går og beundrer han stadig og venter på at han skal våkne. For et utrolig MIRAKEL.

På kvelden da vannet hadde gått, sto vi utenfor huset vårt og så et fantastisk nordlys over Oslofjorden, og Igår på vei hjem var himmelen mørk rosa og vakker. For meg som er ganske sentimental var dette som en hilsen fra min pappa i himmelen. Lykkeønskninger fra oldefar i himmelen!

Han er nesten en liten kloning av mamma`n sin. Helt lik fra nesa og opp. Vanskelig å forstå! En fantastisk opplevelse som ikke kan beskrives, Han føles litt som "min" også. Så rart.

Onkel Even er glad for at mamman sin er hjemme igjen. Første gang jeg har vært så mye borte fra "store" gutten min, så nå koser jeg meg og føler meg velsignet og ydmyk for livets under.

I morgen skal jeg bake julekaker og forsøke å gjøre ferdig julegaver m.m., Så skal vi på helsest. og veie lille gullet. Spennende!

Skrevet

Gratulerer så mye Dream, denne julen blir magisk for hele familien, og spesielt for nybakt mamma og for nybakt mormor( og mamma)

Stor klem og God Jul

Skrevet

Grratulerer! Så flott! Håper det står bra til med mor og barn!

Hils datteren din og gratuler fra meg. (Traff henne jo hos sommerbarn.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...